کوه‌نیوز هم تنبیه می‌شود!!

در مطلب اخیر کوه نیوز يكشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۱ می‌خوانیم که فدراسیون کوه‌نوردی به خبرنگار کوه‌نیوز اجازه‌ی حضور در جشنواره بیستون را نمی‌دهد، در سال ۱۳۸۹ بیشتر هم‌آهنگی‌ها به کمک ابراهیم نوتاش و به خوبی انجام می‌گرفت و کوه‌نیوز هم با همین هم‌آهنگی در بیستون بود و بهترین، بیشترین و کامل‌ترین گزارش‌ها را ارائه کرد. 

امسال اما کوه‌نیوز به دلیل انتشار نظرهای انتقادی کوه‌نوردان در مورد جشنواره، مورد خشم فدراسیون کوه‌نوردی قرار گرفته و به آنها اجازه‌ی حضور در جشنواره بیستون نداده‌اند!

کوه نیوز می‌نویسد:

دلایل ذکر شده برای رد درخواست حضور کوه نیوز:

۱. کوه نیوز یک وب سایت و خبرگزاری رسمی نیست و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تنها خبرگزاری های رسمی در این جشنواره حضور خواهند داشت.
۲. چگونه انتظار دارید، رسانه ای که تمام قدرت خود را در راستای تحریم جشنواره و تخریب آن بسیج کرده است، اجازه حضور در جشنواره را داشته باشد.

روش فدراسیون کوه نوردی تابه‌حال این بوده است که با نگاه آمرانه و خودبزرگ‌بین، جایگاه خود را بسیار بالاتر از کوه‌نوردان، باشکاه‌ها و سازمان‌های کوه‌نوردی و اینجا رسانه‌ی موفق کوه نیوز می‌بیند و بنابراین به‌جای آن‌که مانند همگان به انتشار نظر و دیدگاه خود در مورد مقاله‌ها و دیدگاه‌ها و  انتقادها بپردازد، به تنبیه آن‌ها، کمر همت می‌بندد.

رضا زارعی در آخرین پست خود در کوه قاف می‌نویسد:

شخصن اعتقاد دارم فدراسیون باید نقش پدری را در کوهنوردی بازی کند و طبیعی است هیچ پدری راضی به راندن هیچیک از فرزندانش از کنار خودش نیست...

رضا جان! نمی‌دونم والا!