سه هکتار از ازاضی ملی حفاظت شده در بخش آسارا رفع تصرف گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج  با اعلام خبر رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی حفاظت شده در بخش آسارا اظهارداشت: انجام گشت و مراقبت‌ شبانه روزي نيروهاي يگان حفاظت و همچنين گشت هاي مشترك با نيروهاي يگان حفاظت اداره منابع طبيعي به منظور حفظ و حراست از عرصه‌هاي ملي منطقه حفاظت شده البرز جنوبي از مهم‌ترين اقدامات محيط زيست در زمينه حراست از عرصه‌هاي ملي طي سال گذشته به شمار مي‌رود. رياست اداره  حفاظت محیط زیست كرج درادامه افزود: در هفته جاري نيز با گشت و مراقبت نيروهاي يگان حفاظت محيط زيست و منابع طبيعي حدود 3 هكتار از اراضي ملي حفاظت شده در بخش آسارا(محدوده روستاي كندر) از متصرفين رفع تصرف شد.

بيژن قوايي تاكيد كرد: مامورين يگان حفاظت اين اداره ضمن گشت شبانه روزي درمناطق تحت مديريت سازمان حفاظت محيط زيست ، درصورت مشاهده هرگونه تصرف وتجاوز به اراضي ملي حفاظت شده ، ضمن صدور اخطاريه نسبت به رفع تصرف اراضي ملي حفاظت شده اقدام نموده و پس از تنظيم صورتجلسه تخلف وتشكيل پرونده قضايي ، متخلفين جهت تعقيب وپيگرد قضايي به مراجع محترم قضايي معرفي خواهند شد. ايشان با اشاره به اهميت مشاركت مردم در حفظ و حراست از عرصه‌هاي ملي خاطر نشان ساخت: بدون شك محيط زيست و منابع طبيعي به تنهايي نخواهد توانست در امر حفاظت از اراضي ملي موفق عمل كند و مي‌طلبد مردم با مشاركت و همكاري خود اين ادارات را در انجام این مهم ياري رسانند.
وي افزود: به منظور افزايش تعامل و مشاركت مردم در امر حفاظت از اراضي ملي ، شهروندان مي‌توانند گزارشات خود را به صورت شبانه‌روزي با اين تلفن‌ها منعکس نمایند.
(35353385،35262739،35270045،32504962-0263)
Posted in: دسته‌بندی نشده