توقيف يك دستگاه كاميون لجن كش حامل پساب صنعتي خام در شهرستان نظرآباد

علي ناصري سرپرست اداره حفاظت محيط زيست نظرآباد با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون لجن کش حامل پساب صنعتی خام در شهرستان نظرآباد اظهارداشت : در مورخ 02/05/91 مأمورين اين اداره در حين پايش حوزه استحفاظي شهرستان با يك دستگاه كاميون لجن كش مواجه شدند كه در محله سيد جمال الدين نظرآباد در حال تخليه فاضلاب خام صنعتي يكي از واحد هاي صنعتي شهرستان بود كه بلافاصله كاميون مذكور توسط مأمورين اين اداره توقيف و راننده متخلف جهت اقدام قضايي به اداره هدایت گرديد. هم اكنون پرونده حقوقي متخلفين (راننده و مسئول واحد صنعتي) جهت اقدام قانوني در دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان در حال پيگيري است.
مهندس ناصري در اين باره گفت : تخليه هرگونه پساب صنعتي و انساني بدون عمليات تصفيه در هر مكان ممنوع بوده و به دليل تهديد عليه بهداشت عموم جرم تلقي شده و بر اساس قوانين مربوطه با افراد خاطي برخورد قانوني به عمل خواهد آمد.
وي همچنين از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده كاميون هاي لجن كش كه در حال تخليه و يا انتقال غير مجاز پساب صنعتي و يا انساني مي باشند سريعاً به اداره حفاظت محيط زيست شهرستان واقع در سايت اداري نظرآباد و يا با شماره تلفن گوياي 35383761 اطلاع رساني نمايند تا مأمورين اين اداره در كمترين زمان ممكن در محل حاضر شوند.
Posted in: دسته‌بندی نشده