سرانه فضای سبز شهر کرج افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در مراسم افتتاح و بهره برداری از پارک 15 هزار متری استاد شهریار در میدان طالقانی کرج اظهار داشت: سازمان پارکها و فضای سبز سازمانی پویا در بدنه شهرداری است که طی چند سال گذشته اقدامات مطلوبی را در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این کلانشهر انجام داده است. وی با اشاره به حمایتهای مطلوب اعضای شورای اسلامی شهر کرج در اجرای پروژه های شهری از افزایش سرانه فضای سبز این کلانشهر به 15 متر تا پایان عمر شورای سوم خبر داد و افزود: کرج در 30 سال گذشته یک باغشهر و دارای باغات فراوانی بود، که برای ایجاد شرایط 30 سال گذشته که زبانزد عام و خاص بود، باید با همت مسئولان به خصوص در سازمان پارکها و فضای سبز، اقدامات لازم برای افزایش تعداد پارکها در این کلانشهر انجام شود.

آقازاده بیان کرد: طبق بررسی ها مشخص شده است که یک چهارم پارکهای این کلانشهر طی عمر دوره سوم شورای شهر احداث شده که این نشان دهنده عزم جدی اعضا شورا در افزایش سرانه فضای سبز است.
شهردار کرج ادامه داد:  سرانه فضای سبز در کرج در سال 86 حدود 8.5 مترمربع بود که هم اکنون به بیش از 13مترمربع رسیده، در این زمینه طبق برنامه ریزی قرار است که این سرانه تا پایان عمر شورای سوم به بیش از 15 مترمربع افزایش یابد.

وی در ادامه با تشکر از تمامی دست اندرکاران در احداث این پارک به خصوص کارگران اضافه کرد: پارک استاد شهریار یکی از پارکهای بی نظیر در مناطق 12 گانه کلانشهر کرج است.
این مسئول گفت: امید می رود با بهره گیری از روشهای نوین و جدید، فضاهای پرنشاط و با آرامش در نقاط مختلف این کلانشهر ایجاد و زمینه های رضایت شهروندان فراهم شود.

آقازاده در پایان سخنان خود از مسئولان استانی و شهرستانی که همواره پشتیبان و یاور مدیریت شهری و شورا در اجرای پروژه ها بودند، تشکر و قدردانی کرد.

 
Posted in: دسته‌بندی نشده