اصفهان در انتظار احیای زاینده‌رود و فاز دوم آبرسانی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: رفع مسئلۀ آب شرب اصفهان با احیای زاینده‌رود و تکمیل فاز دوم طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ محقق می‌شود.  ... “اصفهان در انتظار احیای زاینده‌رود و فاز دوم آبرسانی”

Continue Reading ←

لغو مصوبه واگذاری دنای شمالی مطالبه عمومی مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

برخی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۳ خواستار لغو مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور مبنی بر واگذاری بخشی از منطقه حفاظت شده دنا به استان اصفهان را شدند.  ... “لغو مصوبه واگذاری دنای شمالی مطالبه عمومی مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد”

Continue Reading ←

تهران تا فردا گرم‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد را برای تهران پیش‌بینی و اعلام کرد که از امروز تا فردا شاهد افزایش نسبی دمای هوا در این استان خواهیم بود.  ... “تهران تا فردا گرم‌تر می‌شود”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی برای رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در ۴ استان کشور

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید در برخی از استان‌های کشور هشدار داد.  ... “هشدار هواشناسی برای رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در ۴ استان کشور”

Continue Reading ←

نیویورک در آب؛ میلیون ها نفر هشدار سیل شدید گرفتند

طوفان استوایی «دبی» (Debby) که در روزهای اخیر برخی ایالات آمریکا را درنوردیده، هشدار سیل و خسارات گسترده در پی داشته و میلیون ها نفر از جمله ساکنان شهرهای نیویورک و فیلادلفیا در حال حاضر با خطر سیل شدید روبرو هستند.  ... “نیویورک در آب؛ میلیون ها نفر هشدار سیل شدید گرفتند”

Continue Reading ←

جوی آرام و پایدار در کشور/ برخی استان‌های جنوبی شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق خواهند بود

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: تا روز جمعه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.  ... “جوی آرام و پایدار در کشور/ برخی استان‌های جنوبی شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق خواهند بود”

Continue Reading ←

علت اصلی آلودگی هوای تهران در روزهای اخیر چیست؟

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: وزش باد شدید و افزایش گرد و غبار علت اصلی آلودگی هوای پایتخت در روزهای اخیر است.  ... “علت اصلی آلودگی هوای تهران در روزهای اخیر چیست؟”

Continue Reading ←