سیل در جنوب غرب چین خانه‌ها را با خود برد

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند سیل شدیدِ امروز (شنبه) در استان «سیچوان» این کشور چندین خانه را با خود برد و شماری از ساکنان منطقه نیز مفقود شده‌اند.  ... “سیل در جنوب غرب چین خانه‌ها را با خود برد”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش دمای هوای تهران و خطر گرمازدگی

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به افزایش دمای هوای تهران تا پنجشنبه (۱۸ مرداد) و افزایش نسبی اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) خطر گرمازدگی خبر داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به افزایش دمای هوای تهران و خطر گرمازدگی”

Continue Reading ←

محیط‌بان سیاهکلی تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از روز نخست حادثه رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیگیر درمان محیط بان سیاهکلی در تهران بود. شرایط درمان ایشان در او فراهم شد و تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود.  ... “محیط‌بان سیاهکلی تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود”

Continue Reading ←

ویدیو/ ضرورت شناسایی مافیای ساخت و سازهای غیرمجاز در گیلان

پدیده شوم تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی یا جنگل‌خواری توسط افراد سودجو و مافیای جنگل، تهدیدی بزرگ برای استان گیلان به‌شمار می‌رود. از این‌رو برای جلوگیری به‌موقع از تغییر کاربری اراضی، مردم و دهیاران در کنار جهاد کشاورزی و دستگاه قضا باشند و به بومی‌ها و غیر بومی‌ها اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را ندهند.  ... “ویدیو/ ضرورت شناسایی مافیای ساخت و سازهای غیرمجاز در گیلان”

Continue Reading ←