زندگي كوچكترين و بزرگترين سگ دنيا در كنار هم !

رسانه‌هاي رسمي انگلستان اعلام كردند كه در يك رويداد غيره منتظره كوچكترين و بزرگترين سگ‌هاي دنيا در كنار هم زندگي مي‌كنند.
به گزارش ايسنا، در گزارش دپارتمان حفاظت از حيوانات منطقه "لانكاشاير" در انگلستان آمده است كه يك سگ نژاد "گريت دين" با نام جاكوب كه 90 كيلوگرم وزن دارد با يك سگ كوچك يك كيلوگرمي نژاد "چي‌هوآهوآ" زندگي مي‌كند.
براساس اين گزارش اين دپارتمان و شبكه خبري بي‌بي‌سي، زندگي اين دو سگ باعث شده تا رسانه‌هاي انگلستان لقب "زندگي دو سگ عجيب" را به آن‌ها بدهند.
رئيس دپارتمان حفاظت از حيوانات منطقه "لانكاشاير" در اين‌باره يادآور شد: سگ كوچك كه كاميلا نام دارد تنها 17 سانتي‌متر طول دارد و شش هفته قبل به دليل ناتواني صاحبش در نگهداري از حيوان به اين مركز سپرده شد. اين حيوان در اين مدت وضعيت مطلوبي يافته و مي‌تواند در كنار جاكوب غذا بخورد و تفريح كند.
اين مقام مسئول در ادامه خاطرنشان كرد: جاكوب با قد يك مترش در مقابل كاميلا واقعا درشت هيكل و بلند است. او هم چهار هفته قبل به دليل بي‌توجهي صاحبش به اين مركز آورده شد. هر دوي اين سگ‌ها رفتارهاي پرخاشگرانه‌اي داشتند، اما هم‌اكنون در كنار هم احساس آرامش مي‌كنند.