ثبت نام از داوطلبان شركت در ششمين صعود قلم …

بدینوسیله به اطلاع همه ی داوطلبان عزیز و واجد شرایط برای شرکت در ششمین صعود قلم می رساند، امکان ثبت نام در این برنامه به میزبانی شهر همدان فراهم شده است.

توضیحات:

1. مهلت ثبت نام از روز پنجشنبه 5 / 3 / 90 تا پایان روز یکشنبه 15 / 3 / 90 به مدت 10 روز می باشد. لطفاً در زمان تعیین شده نسبت به دریافت، تکمیل و ارسال پرسشنامه اقدام کنید. با توجه به فرصت اندک باقیمانده برای برگزاری این برنامه، مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

2. بعد از دریافت و تکمیل پرسشنامه که در قالب برنامه Word طراحی شده است، آن را به نام خودتان ـ نام و نام خانوادگی ـ به زبان فارسی ذخیره و به نشانی [email protected] ارسال کنید. این نشانی منحصراً در اختیار میزبان ششمین صعود قلم می باشد و اطلاعات اعلام شده از طرف شما، به رسم امانت در اختیار ایشان قرار می گیرد. این اطلاعات، برای برنامه ریزی و تدارکات لازم به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3. در صورتی که در مراحل تکمیل پرسشنامه با مشکل مواجه شدید و موردی را نتوانستید اضافه کنید، فایل پرسشنامه را ذخیره، آن را بسته و مجدداً باز کنید و از ادامه به تکمیل آن اقدام کنید.

4. فقط ثبت نام كوه نويسانی تایید خواهد شد که از تاریخ ساخت وبلاگ ایشان تا تاریخ 1 / 3 / 1390 بیش از دو ماه گذشته باشد و در آن بیش از 5 یادداشت در مورد كوه نوردی به قلم خودشان منتشر شده باشد.

5. در صورتی که در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شدید و یا سوالی برای شما مطرح شد، از طریق درج پیام و یا مکاتبه با نشانی [email protected] آن را مطرح فرمایید.

6 - پر كردن تمامي موارد پرسشنامه به غير از آدرس ، كد پستي و شماره ملي الزامي بوده و شركت در نظر سنجي درج شده در سايت براي عموم دوستان كوه نويس آزاد مي باشد ... نظر سنجي ياد شده براي راي گيري نهايي جهت هيئت رييسه جديد صعود قلم منوط به حضور دوستان در برنامه و با پر كردن فرم و بصورت كتبي در محل همايش انجام خواهد شد . كار گاه هاي آموزشي هم به طور همزمان در روز دوم همايش اجرا خواهد شد و بنابر اين دوستان فقط مجاز به شركت در يك كارگاه مي باشند .

7. در پایان از كلّیه كوه نویسانی كه در زمینه ی خاص و مرتبط تخصصی دارند ( كارگاه هاي آموزشي ) و مایل به همكاری یا ارایه پیشنهاداتی جهت هر چه بهتر برگزار كردن برنامه هستند، تقاضا داریم لطف خود را از ما دریغ ننمایند.


پرسشنامه به صورت مجزا در دو آدرس متفاوت آپلود شده است و علاقمندان مي توانند پرسشنامه مربوطه را به دلخواه از يكي از دو آدرس زير دانلود كرده و پس از تكميل به نشاني مربوطه ارسال نمايند :

http://s1.picofile.com/file/6705694164/PorseshNameh.docx.html
http://parsaspace.com/files/9184084884/PorseshNameh.docx.html


به امید دیدار شما

از طرف میزبانان برنامه ی ششمین صعود قلم


به نقل از ماگما