به احترام موج هشتم وبلاگستان و همه آنها كه در غم فراغ ياسر با من شريك شدند

امروز به احترام همه آنهايي كه در اين مدت و در غم از دست دادن همسر سبزانديشم،‌ ياسر انصاري،‌ با من همراه شدند و به احترام موج سبز ديگري كه در وبلاگستان سبز براي زنده نگاه داشتن نام و ياد ياسر به راه انداختند، مي خواهم از همه شما عزيزان تشكر و قدراني كنم . پوزش مرا بابت اين ديركرد در تقدير و تشكر از همراهي تان بپذيريد كه اين غم چنان برايم غير منتظره و سنگين بود كه مرا از انجام اين كار تا به امروز بازداشته بود.

از همه مسئولان دولتي و غير دولتي، كارشناسان و اساتيد دانشگاهي و دانشجويان و دوستان و همكاران و اقوامي كه در مراسم خاكسپاري و سوم و هفتم ياسر عزيز در تهران،‌ بندر گز ،‌ گرگان،‌ چالوس و مشهد شركت كردند و يا با ارسال تاج گل و يا پيام تسليت در جرايد كثير الانتشار و يا تماس تلفني و ارسال اس ام اس و كامنت، خود را در اين غم بزرگ با من شريك دانستند ،‌سپاسگزارم .

از آقايان مهندس محمدي زاده رييس سازمان محيط زيست،‌ سركار خانم دكتر ابتكار و جناب آقاي مسجد جامعي اعضاي محترم شوراي شهر تهران، آقايان تابش و كيخا نمایندگان محترم مجلس شوراي اسلامي ، دكتر يوسف پور مدير كل محيط زيست استان چهارمحال و بختیاری ،‌دكتر اشرفي پور مدير كل محيط زيست استان تهران،‌ مهندس مجابي معاون مركز مطالعات و برنامه ريزي شهرداري تهران،‌دكتر صدرالدين عليپور،‌ مهندس حيدرزاده و مهندس نوروزي از معاينه فني و ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهر تهران ،‌ مهندس مختاري رييس سازمان پاركها و فضاي سبز شهر تهران، دكتر شاعري معاون انساني سازمان محيط زيست و مهندس گلعليزاده،‌ دكتر يزدي معاون آموزش سازمان محيط زيست،‌ به دليل حضور در مراسم خاكسپاري و سوم و نيز حضور در منزل و يا تماس تلفني برای عرض تسلیت و ارسال تاج گل و هماهنگي براي خاكسپاري همسرم در قطعه نام آوران بهشت زهراي تهران تشكر و قدراني خودم را اعلام مي كنم .

از جناب آقاي دكتر نبوي معاون دريايي سازمان محیط زیست و مديران و كاركنان اين معاونت به دليل حضور دائم در مراسمات و برگزاري مراسم يادبود در حاشيه كارگاه آموزشي راپمي براي همسرم ياسر و چاپ و انتشار تصاوير ياسر عزيز نيز متشكرم .

از تمامي اعضاي تشكل هاي مردم نهاد زيست محيطي در سراسر كشور،‌ اساتيد محترم دانشگاهي از دانشگاه تهران،‌شيراز، شهيد بهشتي، گرگان، مازندران، تاكستان و علوم و تحقيقات تهران، موسسه خيريه بهنام دهش پور،‌ مدیر و کارکنان روابط عمومي سازمان محيط زيست،‌ كاركنان معاونت محيط طبيعي و محیط انسانی و دریایی سازمان محيط زيست به وي‍ژه پرو‍ژه حفاظت از تنوع زيستي زاگرس مركزي و ادارات كل محيط زيست و منابع طبیعی استانها ،‌كاركنان روابط عمومي سازمان جنگلها ،‌اعضاي محترم هيئت علمي موسسه تحقيقات جنگلها و مراتع و اعضاي محترم انجمن ايمني زيستي و انجمن ارزیابی محیط زیست و كاركنان شهرداري تهران و شوراي شهر گرگان براي حضور در مراسم ها و ارسال پيام تسليت و تاج گل و درج پیام تسلیت در جراید مراتب تشكر خودم را اعلام مي كنم.

همچنين از همكارانم در روزنامه هاي روزگار، اعتماد، شرق،‌تهران امروز،‌ فرهيختگان، همشهري و ملت ما و خبرگزاري هاي ايسنا و مهر و ايرنا،‌فارس،‌موج و سبزپرس و ايرن و بسياري از مجلات تخصصي و روزنامه ها و خبرگزاري هاي ديگر كه به دليل عدم تمركز نام همگي آنها را به خاطر ندارم براي حضور در مراسم ها و درج پيام و ارسال تاج گل متشكرم.

از دوستانم در خارج از كشور و در رسانه هاي خارج از كشور به دليل ابراز همدردي متشكرم .

باشد روزي كه با كمك هم ،‌راهي را كه ياسر به تنهايي طي كرد و طرحي نو از اطلاع رساني مسائل محيط زيست در كشور به راه انداخت و الگويي موفق از پيگيري مسائل زيست محيطي را از طريق كانون عالي گسترش فضاي سبز ارائه كرد ،‌ به زودي زود در پيش گيريم . ياسر يك تن بود اما آنچه از خود باقي گذاشت اينقدر بزرگ بود كه او را در زمره نام آوران اين سرزمين قرار داد . پس ما هم مي توانيم با هم آن چه را انجام دهيم كه ياسر با دست خالي ولي با دلي سرشار از عشق به طبيعت وطن انجام داد .

و تشكر وِيژه ازدوستان وبلاگ نويس كه موج هشتم وبلاگستان را به نام ياسر انصاري به راه انداختند.

از تمامي كساني كه نام و نشان و يا احيانا ارگان دولتي شان را فراموش كرده ام پوزش مي خواهم و اميدوارم اين فراموشي را از اينجانب به دليل عدم تمركز حواس در اين چند روزه بپذيرید.

پوزش از تاخیر در تشکر: از مدیریت و روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران نیز به دلیل به دلیل حضور در مراسم و ارسال پارچه نوشته برای عرض تسلیت متشکرم .

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: