سازمان متروی اصفهان زندانیان فراری زندان اصفهان را استخدام کند !

در خبرها آمده بود که 6 زندانی با حفر تونلی 32 متری از زندان مرکزی اصفهان فرار کرده اند! از طرفی در این چند سال گذشته بسیار در خبرها خوانده ایم که تونل مترو اصفهان بارها در حساس ترین نقطه ممکن و در نزدیکی پایه های سی و سه پل منحرف شده است و حتی ممکن است این انحرافات صدماتی نیز به پل وارد کرده باشد .
طی دو سال گذشته حداقل دو بار تونل متروی اصفهان فقط در نزدیکی سی و سه پل منحرف شده است ولی زندانیان فراری زندان اصفهان توانسته اند 32 متر تونل را با استفاده از قاشق و چنگال و احتمالاً دست و بدون هیچگونه امکانات مهندسی و فنی با دقت بالا ، بدون انحراف و ریزش حفاری کنند و پروژه را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسانند ولی پروژه قطار شهری اصفهان سالها با صرف میلیارد ها تومان پول و با حضور کلی دکتر ، مهندس و متخصص و پیمانکار هر روز گند جدیدی بالا می آورد و از مسیرهای از قبل پیش بینی شده منحرف می شود.
بنابراین پیشنهاد می شود مدیران متروی اصفهان ، زندانیان فراری زندان اصفهان را پس از دستگیری استخدام کنند و یا حداقل قبل از اجرای حکم اعدام از نظرات آنها استفاده لازم را ببرند. همچنین پیشنهاد می شود آن زندانی نفر هفتم که از همه بی عرضه تر بوده و به علت چاقی در تونل گیر کرده است را به رسم مرسوم و معمول به عنوان رئیس این تیم کارشناسی منصوب کنند .