"باطبیعت" جمعه‌ها ساعت نوزده از شبكه مستند

محمدعلی اینانلو با اعلام این خبر که بخش گفت‌وگو محور در استودیو در سری جدید "باطبیعت" حذف شده، تأکید کرد: طبیعت زیبای گوشه‌گوشه کشورمان تبدیل به مکان اجرای این سری از برنامه "باطبیعت" شده‌است.محمدعلی اینانلو تهیه‌کننده و کارگردان سری جدید "باطبیعت" در توضیح جزئیات این برنامه گفت: از جمعه این هفته شاهد پخش سری جدید "باطبیعت" هستیم که تفاوت‌های عمده‌ای با سری قبل دارد و دیگر به شکل گفتگومحور اداره نمی‌شود.

وی افزود: این‌بار بخش استودیو را حذف کرده‌ایم و لوکیشنمان برای گفتگو درباره نقاط مختلف ایران همان جایی است که از آن گزارش تهیه می‌کنیم. برای مثال بخش‌هایی از برنامه که به معرفی قله سیالان و تپه سلیمان می‌پردازد را در همان مکان تکمیل کرده‌ایم و ضبط بخش گفتگویی برنامه نیز در همین نقاط انجام شده است.

اینانلو ادامه داد: در واقع طبیعت زیبای گوشه‌گوشه کشورمان تبدیل به مکان اجرای این سری از برنامه "باطبیعت" شده‌است. این مستندساز با اشاره به ضبط برنامه کویر لوت، اظهار کرد: در مناطق دیگری چون خراسان شمالی، تخت سلیمان و کویر مرکزی نیز برنامه ساخته‌ایم. دو قسمت از برنامه را تحویل شبکه داده‌ایم و چندین قسمت دیگر نیز در حال تدوین است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است 17 مستند جدید نیز برای پخش در جشنواره تابستانی شبکه مستند بسازم که هنوز کم‌وکیف آن به قطعیت نرسیده‌است.

"باطبیعت" جمعه‌ها ساعت 19 با اجرا و تهیه‌کنندگی محمدعلی اینانلو به مدت 40 دقیقه از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

Posted in: دسته‌بندی نشده