موج هفتم، گفتگو داغ و کامنت های سایت

 

احمد پازوکی عزیز روز پنجشنبه محبت کرد و این سایت را در برنامه ی رادیویی گفتگوی داغ سبز معرفی نمود. لازم دیدم اینجا بابت این محبت از او و همکارانش در این برنامه تشکر کنم. خیلی خوشحالم که بخش های جدیدی در این برنامه می بینم و امیدوارم این حرکت خوب تداوم داشته باشد و هر هفته به کیفیت متحوا و خصوصا گفتگوهایش اضافه شود. خیلی ممنونم احمد پازوکی عزیز!

یک هفته ای از پایان موج هفتم وبلاگستان  می گذرد. راستش من که هر چه از این نیمکره ی جنوبی وبلاگ های محیط زیستی را تحت نظر داشتم و سایت موج را چک کردم هیچ خبری و اثری ندیدم. به نظرم دوستان مسئول موج ها باید قبل از راه انداختن موج، آبی و بادی فراهم کنند که لااقل اگر موجی به صخره ای نخورد، رطوبت روی صورت کسی بنشیند. ضمنا دوستان محیط زیستی هم بنشینند و خوب فکر کنند که وقتی خودشان دلشان برای موج خودشان نمی سوزد، چطور از مردمان ایران توقع دارند که دلشان برای محیط زیستشان بسوزد. خیلی ممنونم موج، موج پروران و موج شکنان عزیز!

بخش کامنت های سایت به دلیل یک سری مشکلات فنی و تلاش برای به روز رسانی مدتی بسته بود که البته امشب درستش می کنم. ممکن است هنوز کمی مشکل داشته باشد که بابتش پیشاپیش از تحمل شما سپاسگزارم. خیلی ممنونم کامنت گذاران عزیز.

این هم لوگوی دوست داشتنی سایت گفتگوی داغ سبز برای خوش آب و رنگ شدن انتهای این یادداشت.

گفتگوی داغ سبز