برپایی اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه در کرج

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج طی سخنرانی در جشن بزرگ رمضان که در محل پارک تنیس کرج برگزار شد، اظهار داشت:   در حال حاضر عملیات اجرایی و احداث پارک و بوستان محله ای در مناطق 12 گانه شهرداری کرج در حال اجراست که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 30 پارک به تعداد پارکهای فعلی افزوده شود. وی افزود: در احداث پارکها و بوستانهای شهری کرج ، تلاش شده تا تمامی استانداردها رعایت شود که این مرهون تلاشهای کارشناسان و متخصصان این سازمان است.

 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که تا پایان سال 94 شرایطی پیش بیاید که هر شهروند تنها با 10 دقیقه پیاده روی از منزل خود به یک پارک مجهز و دارای استانداردهای لازم برسد. وی اعلام کرد: همچنین طبق برنامه ریزی قرار است که تا پایان سال آینده تمام پارکهای فرسوده این کلانشهر بازسازی و بهسازی شوند.

 این مسئول در ادامه از برپایی اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کلانشهر کرج در شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل باغ گلهای پارک شهید چمران با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در این مراسم همچنین از احداث پارک 100 هکتاری حیات وحش این کلانشهر در کوه های شرق کرج در منطقه حصار وسیه خبر داد و گفت: اتمام این پروژه نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است. وی اضافه کرد: مطالعات اجرای این طرح توسط گروه مشاور به اتمام رسیده و پروژه دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

Posted in: دسته‌بندی نشده