برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در کاشمر

 

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی

به مناسبت هفته محیط زیست در کاشمر

 

همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره حفاظت محیط زیست کاشمر، همایش پیاده روی خانوادگی در سومین روز از این هفته برگزار شد .

این مراسم با حضور حدود 200 نفر که اکثریت آنها از بانوان ورزشکار بوده اند و تعدادی از مسئولین شهرستان از محل اداره ورزش و جوانان واقع در خیابان خرمشهر شروع و پس از عبور از بلوار سید مرتضی و خیابان امیر کبیر نهایتا به اداره حفاظت محیط زیست ختم گردید .

در پایان مراسم فرماندار شهرستان کاشمر در جمع ورزشکاران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست اظهارداشت : دردين مبين اسلام بر داشتن سلامتي كامل درتمام زمينه ها از نظر روحي ، جسمي و اعتقادي تاكيد شده است  از اينرو تلاش درجهت حفظ محيط زيست سالم و با طراوت در داشتن جامعه اي  شاداب ، و با نشاط و موفق موثر خواهد بود .

وي افزود پياده روي و انجام اين قبيل حركتهاي گروهي ورزشي ، نمادي از حمايت محيط زيست است و شما اعلام كرديد ماهم همراه با طبيعت در آرامش و طراوت محيط زيست كه هديه خداوند است شريك هستيم.

سرپرست فرمانداري كاشمر با اشاره به ظرفيتها و فضاي سبز كم نظير بلوار سيد مرتضي واقع درشمال شهركاشمر كه منتهي به بارگاه امام زاده سيد مرتضي مي شود برلزوم  نهادينه كردن اين فرهنگ مبارك به مناسبتهاي مختلف درسطح شهرستان تاكيد و از کلیه شرکت کنندگان در مراسم تقدیر و از برگزار کنندگان نیز قدر دانی نمود.

تعدادی جایزه نیز به قید قرعه به حاضرین اهدا گردید و حاضرین از موزه حیات وحش نیز بازدید نمودند.

 حامیان مراسم :

شرکت خماتی نگین پیشرو (آقای زارع)-کارخانه لبنیات فخر ترشیز(آقای فخرایی)-باشگاه سوار کاری ابومسلم(پور ناصر)-مرکز معاینه فنی آسمان آبی(آقای غفوری)-سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی

تصاویر بیشتر :

 

Posted in: دسته‌بندی نشده