همایش جنگل ابر و توسعه پایدار

همایش ” جنگل ابر و توسعه پایدار” با هدف نگاه کارشناسانه و علمی به مقوله ی محیط زیست و توسعه پایدار، با بررسی نمونه ی موردی جنگل ابر یکشنبه ششم آذر ماه در محل کرسی حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

این همایش به مناسبت سال جهانی جنگل ها و به همت موسسه طنین طبیعت تیرگان و با همکاری جمعیت دیده بان طبیعت شاهرود و کانون دوستداران محیط  زیست دانشگاه شهید رجایی برگزار می شود.

در همایش ” جنگل ابر و توسعه پایدار”  اسماعیل کهرم، پیمان یوسفی آذر، محمد درویش و ناصر کرمی محورهایی نظیر  جنگل ابر؛ تنوع زیستی، جنگل ابر؛ اکوتوریسم: چالش ها و فرصت ها، جنگل ابر؛ توسعه اقتصاد محلی: تهدید یا فرصت؟، جنگل ابر؛ آموزش های عمومی حفاظت از میراث طبیعی و جنگل ابر؛ مدیریت بحران را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

برپایی نمایشگاه عکسی از زیبایی های جنگل ابر و تخریب های صورت گرفته در آن از برنامه های جنبی این همایش یک روزه است.

همایش جنگل ابر و توسعه پایدار  ساعت 14 الی 18 در دو بخش سخنرانی اساتید و میزگردی با حضور نماینده سازمان های مردم نهاد شاهرود، نماینده رسانه ها و مسئولان محیط زیست برگزار می شود.

با توجه به محدودیت سالن همایش، علاقه مندان به شرکت در این همایش جهت هماهنگی حضور می توانند با دبیرخانه این همایش به شماره 88027848  یا با شماره تلفن 09398762875  تماس بگیرند.