باغ گلهای کرج در فروردین ماه 92 میزبان اولین فستیوال لاله کشور است.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری فستیوال لاله در فروردین ماه سال آینده در باغ گلهای این کلانشهر خبر داد. عباس زارع در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: طی هماهنگی های به عمل آمده با شورای اسلامی شهر و شهردار کرج، از سوی این سازمان قرار است که در فروردین ماه سال آینده برنامه های مختلفی در کلانشهر کرج برگزار شود.
وی افزود: در این زمینه طبق برنامه ریزی مقرر شده است که اولین فستیوال گل لاله کشور در محل باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شود. این مسئول عنوان کرد: این فستیوال قرار است که در فروردین ماه سال آینده قبل از برگزاری جشنواره لاله در گچسر در کلانشهر کرج برگزار شود.
زارع با اشاره به وجود فضای مطلوب در محل باغ گلهای پارک شهید چمران ادامه داد: مساحتی بالغ بر شش هکتار به برگزاری این فستیوال اختصاص می یابد که در آن زیباترین مناظر و گل آرایی ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در این فستیوال تولیدکنندگان و تامین کنندگان گلهای پیازی از جمله لاله نیز حضور دارند و به ارائه آخرین تولیدکنندگان و دستاوردهای خود می پردازند.

 

Posted in: دسته‌بندی نشده