فراخوان جشنواره ملی ضامن آهو در استان البرز منتشر شد.

کرج- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: فراخوان فیلم کوتاه جشنواره ملی ˈضامن آهوˈ در این استان منتشر شد.ˈحسن پسندیدهˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این فراخوان از تمامی علاقه مندان به شرکت در مسابقات تهیه فیلم کوتاه وعکس با موضوع محیط زیست دعوت به عمل آمده تا برای شرکت در دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) آثار خود را با ذکر مشخصات و نشانی محل تهیه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.



وی اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا 18 شهریور ماه آثار خود را به روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز واقع در کرج، پل آزادگان، بلوار امام رضا، نبش شاهد2، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز طبقه پنجم تحویل نمایند.

کارگروه اجرایی جشنواره ملی ضامن آهو در البرز تشکیل شد.

مهندس پسندیده بیان داشت: کارگروه این جشنواره با با هدف معرفی ارزشهای تنوع زیستی وزیست بومهای استان البرز در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تشکیل شد.
وی گفت: این کارگروه به منظور ایجاد حساسیت عمومی در حفظ محیط زیست وتاکید بر اهمیت حفظ وحراست از منابع طبیعی با جلب کانون توجه هنرمندان به ظرفیتهای محیط زیست استان البرز از طریق ارسال فیلم وعکس در دو سطح آماتور وحرفه ای تشکیل شده است.
گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره ملی ضامن آهو می توانند به سایت www.Alborz.doe.ir مراجعه کنند.

Posted in: دسته‌بندی نشده