درخواست دوباره برای کمک رسانی به قوهای مهاجر

با سپاس از دوستان کوه نوردمان، به ویژه در گروه کوه نوردی لواسان و دفترهای انجمن در بابل و لواسان، بابت تهیه و فرستادن چند تن گندم و ذرت به سرخرود، به آگاهی می رساند که به دلیل سرمای بیش از حد در عرض های جغرافیایی شمالی تر، در چند روز گذشته حدود 3000 قوی دیگر به تالاب ها و شالیزارهای منطقه ی فریدونکنار آمده اند. این وضع، غیر عادی است و چون خوراک طبیعی برای این همه قو وجود ندارد، لازم است که به آن ها کمک شود.

باز هم از دوستان کوه نورد که همچون همیشه، در عرصه ی محیط زیست “مردان عمل” هستند، درخواست دارم که با کمک مالی یا تهیه ی گندم و ذرت، امکان زنده ماندن قوها را برای چند هفته ی آینده که مهاجرت آن ها به سرزمین های شمالی آغاز خواهد شد، فراهم سازند. برای آگاهی بیشتر می توانید خبر جدید را در سبز پرس بخوانید. همچنین برای آگاهی بیشتر درباره ی این گونه فعالیت ها، لطفا نگاه کنید به یادداشت 18 بهمن این تارنگار. 

کمک های خود را می توانید به کارت شماره  6273531070045311 به نام محمد علی الله قلی بریزید یا با نادر ضرابیان (نماینده ی انجمن در لواسان) و  مسعود مولانا (نماینده ی انجمن در بابل) تماس بگیرید.