آخرین اخبار محرمانه از آب زاینده رود !

به گزارش « آبکی لیکس»، بالاخره جستجوها برای یافتن ردپایی از آب زاینده رود نتیجه داد. « آبکی لیکس» در این خصوص اسناد محرمانه ای را منتشر کرده است که در اختیار عموم قرار گرفته است.
در این گزارش آمده است که آب زاینده رود مشکل سیاسی دارد و به همین خاطر است که همایش ها، جلسات، جشن ها و مراسم مرتبط با آب زاینده رود به سختی برگزار می شوند و یا اجازه برگزاری نمی گیرند. در گزارش « آبکی لیکس» به دلیل مشکل سیاسی آب زاینده رود به طور مشخص اشاره نشده است ولی گفته شده ظاهراً تحقیقات نشان داده که بخار ابرهای باران آوری که موجب بارندگی و نهایتاً به وجود آمدن منابع آبی زاینده رود می شود همگی از کشورهای خارجی تامین می شود و ارتباط آب زاینده رود با کشورهای خارجی مشخص و مبرهن است. همچنین یک منبع غیرآگاه به « آبکی لیکس» گفته است که در تفنگ های آب پاشی که تابستان گذشته در برنامه آب بازی در یکی از پارکهای تهران مورد استفاده قرار گرفت مقداری از آب زاینده رود کشف و ضبط شده است.
در این خبر آمده است که آب زاینده رود به خاطر تخلفات فوق تا مدت نامشخصی به کار اجباری در صنایع ذوب آهن، فولاد، پتروشیمی و سیمان و همچنین تبعید به مناطق دوردست و بد آب و هوا از جمله کاشان، قم، کرمان و یزد محکوم شده است.

مطالب مرتبط:
پوشه مطالب طنز این وبلاگ
پرونده خشکی زاینده رود در این وبلاگ

Posted in: دسته‌بندی نشده