پيك محيط زيست سبز 2011-08-25 23:28:00

افطاری جمعیت حامیان زمین همراه با نسل اولی ها و حامیانی که همواره

یار و یاورمان بوده اند.

در شبی که از آسمان الهی “انا انزلنا” می بارید و فرشتگان بر روی خاک سجده كرده و خدا را صدا می کردند، افطاری جمعیت حامیان زمین در کنار حامیانی که پشتیبانش بودند برگزار شد.

حامیانی که در تمامی لحظات کنارمان بودند:

دکتر ناری ابیانه (رئیس گروه مشاوران شهردار) که در لحظات سخت با ما بودند و الفبای مشارکت را به ما آموختند.

مهندس نوروزی (معاون اجرائی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران) که خود نیز از بنیان گزاران یکی از سازمان های مردم نهاد بوده (آوای سبز) و به خوبی با سمن ها آشنا هستند.

مهندس هوشنگ ضیائی (استاد متخصص در زمینه حیات وحش و مشاور سازمان محیط زیست) که در زمان دانشجوئی همواره مشوق من و جمعیت بوده اند و با حضور خود بار دیگر حمایت خود را از جمعیت اعلام کردند.

مهندس صاحبی (مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت فاضلاب تهران) که همواره در پروژه (مروجين اطلاع رساني نصب انشعاب فاضلاب) پشتيبانمان بوده اند و ما را از رهنمودهایشان دریغ نمی کردند.

و مهندس حيدر زاده (رئيس ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران) كه در حال آمدن به مراسم بودند و نيم ساعت قبل از شروع مراسم به ايشان اعلام شد كه شهردار شب هستند و جايشان در بين اعضاي جمعيت خالي بود.

پس از صرف افطار، سعيد طهماسبيان (دبير جمعيت) گزارشي در رابطه با فعاليت هاي جمعيت حاميان زمين براي حضار ارائه داد و در زمينه نماد آموزشي جمعيت حاميان (گاندو) صحبت كرد.

بعد از صحبت هاي طهماسبيان، مهندس نوروزي اظهار شادماني كرد كه جمعي از جوانان در جهت حفظ محيط زيست گرد هم آمده اند و از تلاش اعضاي جمعيت حاميان زمين در جهت حمايت از اين تمساح پوزه كوتاه ايراني تقدير نمود.


حاج آقا صاحبي نيز از فعاليت هاي جمعيت حاميان زمين در پروژه “مروجين اطلاع
رساني و نظارت فاضلاب” قدرداني نمود و اظهار اميدواري كرد كه همكاري هاي
بيشتري با جمعيت حاميان زمين داشته باشد.

مهندس ضيائي استاد عزيزم نيز خاطر نشان كرد كه حاميان زمين از اولين NGO هائيست كه تشكيل شده و همچنان خود را حفظ كرده و اين به علت اتحادي است كه اعضاي اين گروه دارند.

Posted in: دسته‌بندی نشده