درووود :)

سال 82 برای اولین بار به دعوت استاد و دوست نازنینم مهندس پرویز بختیاری دعوت به کمک در برگزاری تور پرنده نگری در میانکاله شدم که آن زمان با یکی دیگر از اساتیدم یعنی جناب آقای مهندس دزفولی آشنا شده و برنامه را به پایان بخوبی به پایان  رساندیم .

 از آن سال هر روز به گروهایی که برای دیدن میانکاله به منطقه می آیندافزوده میشود و اینجانب هم تلاش میکنم با ارائه  بهترین سرویس  اهم از  راهنمای محلی،راهنمای پرنده نگری،راهنمای عکاسی و همچنین خدماتی چون اقامت محلی،ایاب و ذهاب،  پوشش مناسبی داده و طبیعت گردان و دوستان را راضی نگه دارم.

سال 85 و 86 دوره راهنمای طبیعت گردی را در یکی از بهترین موسسه های آموزشی ایران Avaye Tabiate Paydar  زیر نظر بهترین اساتید گزرانده و سعی کردم کارم را علمی تر پیگیری کنم .

اواخر سال گذشته بواسطه محبت دوست و هم دوره ای ام آقای مهندس Sasan Soloti برای انجام پروژه ای 3 روزه با Spilet Alborz Spilet اسپیلت اسپیلت البرز  دعوت به همکاری شده  شدم که این همکاری باز به دعوت آژانس خوشنام اسپیلت ادامه پیدا کرد و در طول 6 ماه بیش از 12 تور را اجرا نمودم.این تورها کمک کرد تا هم مناطق بیشتری را بشناسم و هم خود را در شرایطهای متفاوت محک بزنم .

در 9 مهر 92 در همایش و جشنواره ای که آژانس اسپیلت البرز  برگزار کرد لیدرهای فعال تشویق و از لیدرهایی که رتبه رضایت مشتری بیش ار 80% را در کارنامه خود داشتند با اهداء لوح تقدیر قدر دانی گردید  .میدانم این سفرها مرا بیش از گذشته پخته کرده و تجربیات خوبی را از آن بیادگار دارم . حال امروز که دوباره برنامه های میانکاله شروع شده و شاید کمتر بتوانم در شش ماه آینده با اسپیلت البرز همکاری کنم جا دارد از دوست خوبم جناب آقای مهندس ساسان سلوتی  بخاطر معرفی و همچنین اساتید خوبم جناب مهندس صالحی و جناب آقای مهندس عقدایی بخاطر این فرصت تشکر و قدر دانی کنم  .

Posted in: دسته‌بندی نشده