مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده و اهدای جوایز دومین جشنواره بین المللی عکس رژان با موضوع آب

به گزارش ستاد خبري دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان، هيأت داوران اين جشنواره از ميان 13 هزار و 430 عکس رسيده از هزار و 569 عکاس، 141 عکس را براي ارايه در نمايشگاه پاياني دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان انتخاب کردند. دبيرخانه دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان، اسامي راه‌يافتگان به اين جشنواره را اعلام کرد.


به گزارش ستاد خبري دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان، هيأت داوران اين جشنواره از ميان 13 هزار و 430 عکس رسيده از هزار و 569 عکاس، 141 عکس را براي ارايه در نمايشگاه پاياني دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان انتخاب کردند. «آب» موضوعي بود که براي دومين دوره اين جشنواره در نظر گرفته شد و آثار رسيده در دو بخش اصلي با موضوع آب و بخش ويژه با موضوع آبرساني به رقابت گذاشته شدند.


رخشان بني‌اعتماد، ميشل ستبون، سيف‌الله صمديان و مجيد سعيدي به همراه ساعد نيک‌ذات که در غياب محمود کلاري مسئوليت داوري اين جشنواره را پذيرفت، آثار رسيده را داوري کردند. نمايشگاه و مراسم اهداي جوايز دومين جشنواره بين‌المللي عکس رژان هم که قرار بود از اول تا هشتم شهريور ماه در خانه هنرمندان ايران برگزار شود، به دليل تعطيلات تابستاني اين مرکز فرهنگي و با يک هفته تأخير، از دوازدهم تا نوزدهم شهريور ماه سال جاري در گالري‌هاي چهارفصل خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. خاطرنشان می سازد مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان عصر روز جمعه ۱۵ شهریور ماه اعلام گردیده است.


در بخش اصلي اين جشنواره به 8 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا خواهد شد و در بخش ويژه هم به 3 عکاس برگزيده، نشان جشنواره، لوح تقدير و 500 يورو جايزه نقدي اهدا مي‌شود.


به تمام هنرمنداني که آثارشان براي نمايشگاه برگزيده مي‌شود گواهي شرکت و کتاب نمايشگاه تعلق مي‌گيرد و بابت امتياز نمايش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمايشگاه به هر يک از آثار انتخاب شده مبلغ 25 يورو پرداخت خواهد شد.

Posted in: دسته‌بندی نشده