مهلت ارسال آثار دردومین جشنواره محیط زیست درآموزه های رضوی تا تاریخ 18شهریور ماه 92 تمدید شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اعلام این خبر افزود: دومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی منطقه یک کشور با مشارکت استانهای گیلان، تهران ، مازندران، مرکزی، قم و قزوین و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در محل سالن همایشهای سازمان حفاظت محیط زیست واقع درپارک پردیسان شهرتهران برگزار میگردد.

مهدس پسندیده تصریح نمود: این جشنواره همزمان با دهه کرامت در راستای جلب توجه و تفکر مردم عزیز، علاقه مندان و دوستداران محیط زیست به ویژه صاحب نظران و هنرمندان را با محور بررسی اثرات بهره مندی سیره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می نماید.




دبیر برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در منطقه 1 کشور افزود: موضوعات اصلی این جشنوار فیلم و عکس و موضوع فرعی وبلاگ نویسی برگزار می گرددکه علاقمندان به محیط زیست و عکاسان محترم استانهای منطقه 1 کشوری می توانند آثار مربوط به 7 استان مذکور و حداکثر تا تاریخ 18/6/92به این اداره کل و یا ادارات شهرستانهای این استان ارسال نمایند. وی همچنین با اشاره به اینکه بخش فرعی این جشنواره موضوع وبلاگ نویسی تعیین گردیده از عموم شهروندان و علاقمندان محیط زیست استان البرز که در این حوزه فعالیت  می نماینددعوت بعمل آورد جهت بررسی آثار نسبت به ارسال نشانی اینترنتی وبلاگهای زیست محیطی خود به نشانی اینترنتی این اداره کل([email protected]) اقدام نمایند.

مهندس پسندیده در پایان گفت: شرایط فیلم، عکس و وبلاگهای شرکت کننده در دومین جشنواره محیط زیست و همچنین نشانی و شماره تماسهای ادارات شهرستانها در وب سایت این اداره کل به نشانی www.alborz.doe.ir قرار داده شده است.



Posted in: دسته‌بندی نشده