هیات داوران هفتمین دوره جایزه دکتر تقی ابتکار، ممنونم

 

دو روز پیش یکی از دوستان خبر داد که در مراسم جایزه ی دکتر تقی ابتکار اسمی هم از سایت تغییر اقلیم برده شده است. امروز روی سایت مرکز صلح و محیط زیست که مسئولیت اهدای این جایزه را بر عهده دارد دیدم که:

هیات داوران جایزه دکتر تقی ابتکار در سال 1390 لازم می داند ضمن تشکر از همه فعالینی که به فراخوان مرکز صلح و محیط زیست پاسخ مثبت دادند، سپاس خود را از آقای شاهین گوانجی به خاطر اختراع ارزشمند آفت کش گیاهی به عنوان جایگزین برای آفت کش های شیمیایی، کانون دوستداران محیط زیست به مدیریت آقای محمد عظیمی به خاطر طراحی و انتشار پوسترهای ارزشمند زیست محیطی و جذب منابع مالی بین المللی در زمینه محیط زیست و آقای بهروز حسنی مهمویی موسس سایت دو زبانه Climate change.ir به خاطر اطلاع رسانی قابل ملاحظه در فضای مجازی و اینترنتی اعلام دارد.

 

راستش گرچه زمانی که سایت رو در مسابقه برای جایزه شرکت می دادم عمده ی ذهنم روی معرفی سایت متمرکز بود و خب جایزه یا لوح تقدیر هم نبردیم (من و سایت) اما با دیدن این چند سطر حس خیلی خوبی بهم دست داد. حسی که غالبا وقتی بهم دست میده که می بینم یک نفر از طریق جستجوی یک عبارت، مثلا “تغییر اقلیم و سیلاب ها” به سایت رسیده و حدود یک ساعت رو روی صفحات مختلف سایت سپری کرده و به ده ها مطلب سر زده. یا وقتی که ایمیلی از یک دانشجوی کارشناسی ارشد میگیرم که می بینم با کمک مطالب روی سایت تونسته موضوعی برای پایان نامه ی کارشناسی ارشدش پیدا کنه.

مورد سپاس قرار گرفتن سایت تغییر اقلیم در مقابل نگرفتن جایزه یا لوح تقدیر، حسی داره مثل سوم شدن. اما سوم شدن برای سایتی که هنوز سه ساله هم نشده و تنها به پشتوانه ی فرصت های محدود من پیش میره، قدم خوب و بزرگی به شمار میره.

به تمامی دوستانی که در این دوره برنده ی جایزه شدن، لوح تقدیر دریافت کردن و یا از اون ها سپاسگزاری شده و در مجموع به تمام کسانی که شرکت کرده بودند و همچنین مجریان این حرکت خسته نباشید میگم.

 

رو به راه باشید،

بهروز

 

Posted in: دسته‌بندی نشده