شگفتي هاي طبيعت در قاب تصوير

ما جهان را با دیگر موجودات تقسیم کرده ایم و در محیطی زندگی می کنیم که دائما در حال تغییر است. خوشبختانه، عکاسان برخی از لحظات زیبا را شکار می کنند و به امکان می دهند که همه شگفتی های این جهان را ببینیم. عكسهايي كه در پي آمده تنها گوشه اي از زيبايي هاي بكر كره زمين است؛

براي مشاهده عكس ها در سايز بزرگتر بر روي آنها كليك كنيد؛

عكس نخست؛

شیک ‌هی گاه، عکاس اندونزیایی با ارایه این تصویر از سنجاقک در رقابت عکاسی نشنال‌جئوگرافیک توانست جایزه اصلی سال 2011 را از آن خود کند. به گفته داوران، این عکس حسی انسانی را تداعی می‌کند .به گزارش نشنال‌جئوگرافیک، این عکاس در توضیح عکس خود نوشته است: رگبار شدیدی باریدن گرفت و همه را غافلگیر کرد؛ اما نور محیط به‌قدری خوب بود که تصمیم گرفتم این نمای زیبا را به بهای خیس شدن ثبت کنم.

عكس دوم؛

در اين عكس بسيار زيبا كه تمامي نكات يك عكس حرفه اي در آن رعايت شده آبشار يوسميت در شهر كاليفرنيا به نمايش در آمده است.

عكس سوم؛

خرس فلاندي نام عكس سوم است؛ عكاس اين خرس ماده در شرح اين عكس اينگونه آورده است كه در تمام طول روز در داخل مرداب پنهان شدم تا توانستم عكس مناسبي از اين خرس ماده شكار كنم…

عكس چهارم ؛

اين عكس منظره اي فوق العاده زيبا است كه از رودخانه اي در كشور بوتسوانا در جنوب قاره آفريقا به ثبت رسيده است…

عكس پنجم؛

استیو وینتر، عکاس نشنال‌جئوگرافیک ، این نمای زیبا را از یک قلاده ببر  که برای شکار صبحگاهی از پناهگاهش در شمال سوماترا، اندونزی خارج شده، به تصویر کشیده است.

عكس ششم؛

در عكس زير منطقه اي از غرب سيبري به نمايش در آمده است؛ در اين منطقه گوزن هاي شمالي را براي بهبود شرايط اقتصادي پرورش مي دهند.

عكس هفتم ؛

در شرق آمريكا و در ايالت اوهایو از گورخرهاي در معرض خطر انقراض در پناهگاهي امن حفاظت مي شود…

عكس هشتم؛

رابین جیانی، عکاس نشنال‌جئوگرافیک در تصویری جالب از ماداگاسکار، وضعیت جالبی از این لمور جهنده را ثبت کرده است. این لمور می‌تواند به‌طور ایستاده از درختی به درخت دیگر بپرد.

 

عكس نهم ؛

درباره اين عكس چه حدسي مي زنيد…گويي اين پرنده بر روي يك تابلو نقاشي نشسته است اما اين تابلو نقاشي است بلكه بدن يك زرافه است كه عكاس با تيزبيني منظره اي فوق العاده زيبا را خلق كرده است.

 

عكس آخر؛

آخرين عكس از پنجه يك تمساح آمريكايي است كه در يك پارك محلي زيست مي كند…

Posted in: دسته‌بندی نشده