عضو شورای شهر اصفهان: مترو مضراتی برای سی‌و سه پل داشته است

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه مترو مضراتی برای سی‌و سه پل داشته است، در خصوص ترک های ایجاد شده بر روی سی و سه پل گفت : برای پیدا کردن علت اصلی ترک‌های سی و سه پل نیاز به متخصصین صادقی داریم که دنبال منافع افراد یا گروهی از جمله مسئولان مترو ، شهرداری و میراث فرهنگی نباشند.
به گزارش زندگی سالم ، محمود محمدی عضو کمسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر اصفهان گفت: بعید می‌دانم که خشکی زاینده‌رود علت ترک برداشتن سی‌و سه پل باشد زیرا اگر این موضوع را قبول کنیم باید شاهد این ترک‌ها در پل جوبی یا پل خواجو هم باشیم.
محمود محمدی ادامه داد: خشکی زاینده‌رود در سال 79 و 80 هم مشاهده شده است و موضوع جدیدی نیست که بتوان در ترک برداشتن سی‌وسه پل موثر خواند.
وی افزود: احتمال دارد که به خاطر نوع مواد و مصالحی که در پل به کار گرفته شده شاهد ترک‌هایی در سطح عرضی و طولی پل باشیم که اگر پس از مرمت این ترک‌ها ادامه یابد باید علت را جستجو کرد.
این کارشناس شهرسازی و استاد دانشگاه هنر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته زیر آسفالت کف سی‌و سه پل یک دال بتنی به منظور گذر ماشین از روی پل کار گذاشته شده، برخی احتمال می‌دهند که به نوعی ترک‌های موجود ناشی از آسیب‌های این دال بتنی باشد.

مطالب مرتبط :
ارتباط « ترک سی و سه پل » با «مساله فلسطین» کشف شد
پرونده مترو اصفهان در این وبلاگ

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: