بیاد یاران ؛ با یک صدمین نشست ماهانه ی انجمن کوهنوردان ایران

یکصدمین نشست ماهانه ی انجمن کوه نوردان ایران، در روز چهارشنبه 26 مرداد، با یادی از عاشقان از دست رفته ی این یکی دو ماه برگزار می شود: لیلا اسفندیاری که در گاشربروم به معشوق پیوست؛ عیسی میرشکاری که جان در راه صعود به مانسلو گذاشت؛ و یاسر انصاری که جوانمرگ شد و محیط زیست ایران را غمزده ساخت.


از نخستین نشست همگانی ماهانه ی انجمن که در چهارم مهر ماه 1380 با عنوان “یادواره ی عزیزی- حراستی” در تهران برگزار شد تا کنون، این جلسه ها فرصت شنیدن ده ها گزارش صعود، دیدن ده ها نمایش اسلاید و ده ها فیلم، تبادل صدها خبر، گوش سپردن به چندین کنفرانس آموزشی درباره ی کوه نوردی و محیط کوهستان، نکوداشت چندین کوه نورد، و … گرامی داشت یاد چندین عزیز از دست رفته را به جامعه ی کوه نوردی کشور داده است.


ما را به سخت جانی خود این باور نبود…؛ در این سرزمین، تصور استمرار به مدت بیش از یک دهه، برای هر کاری دشوار است! چه رسد که آن کار، فعالیتی داوطلبانه و بی مزد و مواجب باشد!


در این نشست، دیدار و گفتگویی نیز خواهیم داشت با اعضای هیات مدیره های پیشین انجمن… . باشد که با بازخوانی تجربه ها، شنیدن انتقادها، و دریافت نظرها و انتقادها، بتوانیم راه آینده را بهتر بسپریم!


دیدار: چهارشنبه 26/5/1390 از ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر.


تهران- خیابان نجات اللهی، نبش ورشو، سالن شهریاران جوان.


http://mountainwatch.persianblog.ir/post/1576/


 

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: