آقای روحانی کسی را استاندار کنید که به اصفهان طلایی فکر کند نه اصفهان تبلیغاتی

جمعی از روزنامه نگاران سیاسی، میراث فرهنگی و محیط زیست، فعالان مدنی، هنرمندان و پژوهشگران شهر گنبدهای فیروزه‌ای با امضای نامه‌ای، از رییس جمهور دولت تدبیر و امید خواستند در انتخاب بالاترین مقام اجرایی این دولت در استان اصفهان، به سبقه تدبیر وی در امور و فعالیت‌های گذشته و نگاه افکار عمومی استان به وی توجه داشته باشد و از انتخاب افرادی به عنوان استاندار اصفهان که طی سال‌های گذشته با بی تدبیری هویت، تاریخ و توانمندی‌های این شهر را به تاراج گذاشته‌اند، خودداری شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان.، متن این بیانیه به شرح زیر است:

محضر ریاست محترم جمهوری، حجة الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

با سلام و عرض ادب و احترام
وزیدن نسیم دولت تدبیر و امید از نتیجه حاصل از انتخابات پرشور خرداد 92، میهن عزیزمان را در برگرفت و ملتی را خوشحال و امیدوار به تدبیر دولت یازدهم کرد تا عملکرد و نتیجه این دولت، امید را در دل مردمان این سرزمین بیش از هر زمان زنده و جاری کند.
نصف جهان هم که باشی، امید می‌خواهی و بیشتر از دیگران تدبیر.
نصف جهان که باشی، چشم امیدهای بیشتری به توست.

جناب آقای دکتر حسن روحانی
رییس جمهور محترم
بی تدبیری می‌تواند حتی نصف جهان را از پای در آورد. می‌تواند کمر پل‌هایش را خم کند، چشم زاینده رودش را کور، می‌تواند نقش جهان را به هراس عبور مترو بیندازد و چهارباغش را از گردشگران تهی کند، می‌تواند آسمان فیروزه‌ای شهر گنبدهای فیروزه‌ای را به ابرهای تیره و هوای آلوده پیوند زند، می‌تواند مرمت‌های غیر اصولی، خیابان سازی‌ها و توسعه‌های عمرانی بی تاریخ، سیاسی بازی‌ها و خط و ربط های مغرضانه، تصمیم‌های متعصبانه و کش دادن کلان شهر تا مرز پاره شدن هویت را به سوغات اصفهان بدل کند.
جناب آقای حسن روحانی، ما جمعی از روزنامه نگاران میراث فرهنگی و محیط زیست، فعالان مدنی، هنرمندان و پژوهشگران شهر گنبدهای فیروزه ای، از شما می‌خواهیم که از انتخاب افرادی که طی سال‌های گذشته با بی تدبیری هویت، تاریخ و توانمندی های این شهر را به تاراج گذاشته‌اند، خودداری کنید که “آزموده را آزمودن خطاست”.  
از شما می‌خواهیم که مسند این شهر را به دست کسانی نسپارید که در روزگار خرد جمعی، بر اسب چموش تفکرهای بسته راندند، رسانه‌ها را با ریسمان تکذیب، تهدید و یا تطمیع به چاه خاموشی فرستادند، از مترو ماری برای فروخوردن چهارباغ ساختند، از جهان نما بلند بالایی برای حذف میدان نقش جهان، به قد و قامت خیابان‌ها فکر کردند و در آزادسازی‌ها گرفتار آمدند.
از شما می‌خواهیم که فردی را به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان انتخاب کنید که به اصفهان طلایی فکر کند نه به اصفهان تبلیغاتی.
از شما می‌خواهیم که تدبیر کنید تا امیدی بشکفد در سیمای نصف جهان.

Posted in: دسته‌بندی نشده