(( دستگيري 5 نفر شكارچي متخلف توسط يگان حفاظت محيط زيست شهرستان كاشمر))

 


(( دستگيري 5 نفر شكارچي متخلف توسط يگان حفاظت محيط زيست كاشمر))



عکس از اینترنت


باستحضار ميرساند مامورين يگان حفاظت اداره محيط زيست كاشمر پس از اطلاع  رساني همياران افتخاري مبني بر حضور يك گروه شكارچي مسلح در منطقه شكار و تيراندازي ممنوع  سيد مرتضي واقع در بخش كوهسرخ ، بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه و متوجه حضور 5 نفر متخلف شكار و صيد به همراه 2 قبضه سلاح شكاري شده و با كمين در ارتفاعات، افراد متخلف را غافلگير و دستگير مينمايند . اين در حالي است كه افراد دستگير شده كه اهل يكي از شهرستانهاي همجوار بوده اند باردزني وحوش منطقه قصد تير اندازي و شكار داشته كه در اين راه ناكام ميمانند .گفتني است از ناحيه شكارچيان يك قبضه سلاح شكاري گلوله زني دوربين دار حرفه اي –يك قبضه سلاح ساچمه زني تكلول به همراه 9 تير فشنگ پر دستكاري شده  غير مجاز و تعدادي فشنگ ساچمه اي و 4 پاره غير مجاز – دوربين چشمي و ديگر ادوات شكار و صيد كشف و ضبط گرديده است . متخلفين پس از تشكيل پرونده و معرفي به مراجع محترم قضايي جهت اعمال قانون ، بر اساس حكم صادره از دادگاه عمومي بخش كوهسرخ به استناد ماده 11و 15 قانون شكار و صيد به جرم شروع به شكار در منطقه ممنوعه هركدام به پرداخت مبلغ 000/500/1ريال و جمعا 000/500/7 ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم و مهمات غير مجاز نيز تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان كاشمر گرديد.


ضمن ابراز رضایت این اداره از دستگيري متخلفين شكار و صيد قبل از وقوع جرم ، اظهار میدارد اين موضوع نشان از حضور به موقع محيط بانان در منطقه داشته و در حفاظت از نسل حيوانات وحشي و ذخاير با ارزش ژنتيكي مثمر ثمرخواهد بود.


از كليه همشهريان گرامي درخواست ميگردد ، در صورت مشاهده هر گونه تخلف زيست محيطي ، مراتب را به يگان حفاظت اداره محيط زيست كاشمر به شماره 8233516 اعلام فرمايند.


 لینک خبر در خبرگزاری فارس


لینک خبر در ایرنا


 لینک خبر در ایسنا

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: