به مناسبت روز جهانی تالاب ها ؛ بازدید از پارک ملی بوجاق

با تشکر از خانم مهدیه نصرتی جهت ارسال این خبر برای بنده:

به اطلاع می رساند به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تالاب ها (۱۳ بهمن ۱۳۹۰ مصادف با ۲ فوریه ۲۰۱۲) ، انجمن پیشگامان محیط زیست کیاشهر با همکاری انجمن پایشگران محیط زیست ایران (پاما) در نظر دارد گل گشت پارک ملی بوجاق را با مشارکت سازمان های مردم نهاد استان گیلان ، مازندران و تهران در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۰ در پارک ملی بوجاق واقع در استان گیلان برگزار نماید. لذا از شما دعوت می شود در این برنامه همراه و همیار ما باشید.

.







برنامه‌ها :

روز اول: آغاز برنامه صبح روز چهارشنبه حرکت از تهران ۱۲/۱۱/۱۳۹۰، اقامت رایگان در اقامتگاه کیاشهر، وقت آزاد برای گشت در منطقه

روز دوم: بازدید از پارک ملی بوجاق و لاگون کیاشهر ، بازگشت به سمت تهران ۱۳/۱۱/۱۳۹۰

لوازم مورد نیاز:

کفش مناسب ، لباس مناسب(لباس گرم، رنگ روشن)، ظروف شخصی (بشقاب، لیوان، قاشق، چنگال، کارد)، بطری آب،کیسه خواب، کارت شناسایی.

هزینه تور:

 هزینه سفر برای هر نفر جهت ایاب و ذهاب : ۲۵/۰۰۰ تومان می باشد، هزینه غذا به عهده هر فرد است ( تهیه غذا از رستوران های سنتی و محلی با هزینه خود افراد امکان پذیر است)

شرایط و مهلت ثبت نام:

مستدعی است جهت برنامه‌ریزی دقیقتر و استفاده بهینه از زمان در صورت آمادگی برای حضور در این برنامه و پس از واریز وجه به شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۰۲۵۵۲۹۷۲۴ به نام مهرداد معدنچی بانک سپه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۸ با تلفنهای  ۰۹۱۹۶۳۶۳۷۰۷ – ۰۹۳۶۰۶۰۸۲۵مراتب حضور خود را اعلام فرمایید . /

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


Posted in: دسته‌بندی نشده