هر چه سریعتر آقای قالیباف را به ریاست سازمان محیط زیست کشور منصوب کنید!!

بیش از یک صد درخت کهنسال در منطقه اوین درکه تهران قطع شد. خبرها حاکی از آنست شهرداری منطقه 2 تهران با بهره گیری از تعطیلات عید فطر، بیش از یک صد درخت، بعضا کهنسال در منطقه اوین درکه تهران را به بهانه ساخت پیاده رو قطع کرد.
جالب اینجاست که شهرداری فعلی تهران، آقای محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری بسیار شعار زیست محیطی می دادند و حامیان ایشان تلاش فراوانی داشتند ایشان را کاندیدای طرفداران محیط زیست و یا به قول خودشان «کاندید محیط زیست» معرفی کنند. در آن دوران علاوه بر تبلیغات فراوان در فضای مجازی شاهد برنامه هایی از جمله مشکات محیط زیست و نشست هم اندیشی مدافعان محیط زیست از سوی ستاد ایشان بودیم.

قطع این صد درخت کهنسال پس از قطع چنارهای خیابان ولیعصر دومین اتفاق خبرساز در روزهای پس از انتخابات است که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است.
با توجه به اتفاقات فوق و با توجه به اینکه رئیس سازمان محیط زیست هنوز معرفی نشده است، بنده به عنوان یک دوستدار محیط زیست پیشنهاد می دهم هر چه زودتر آقای قالیباف به عنوان رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور منصوب شود. البته پیش از این، چنین پیشنهادی مطرح شده بود اما دلایل بنده خیلی قوی تر و زیست محیطی تر از پیشنهادات قبلی است!!

دلایل این پیشنهاد:
–    شاید با رفتن ایشان و آمدن شهردار جدید، تجدید نظری در برنامه های عمرانی شهردار جدید بوجود بیایید و به این راحتی درختان شهر تهران – که یکی از آلوده ترین شهرهای جهان از نظر هوا است- را قطع نکنند.
–    تجربه نشان داده در این سالها هر مدیری که به سازمان محیط زیست آمده پس از چند سال کم کم می فهمد محیط زیست چیست و با فواید و دلایل حفظ محیط زیست آشنا می شود. قطعن این انتخاب برای ایشان از نظر شخصی مفید فایده خواهد بود.

پی نوشت: باور کنید دنبال پست و مقام نیستم و پیشاپیش هرگونه پیشنهادی از معاونت سازمان تا مدیرکلی را رد می کنم. این پیشنهاد فقط برای نجات درختان تهران بوده و ارزش دیگری ندارد!!

پرونده مطالب طنز وبلاگ

Posted in: دسته‌بندی نشده