«جاودانگی» عکاس ایرانی در مسابقه عکاسی شارجه

سه عکس از مجموعه «جاودانگی» اثر سهیلا اسماعیلی عکاس ایرانی به جمع نامزدهای نهمین دوره مسابقه عکاسی Vantage Point Sharjah راه یافته و در نمایشگاه این رویداد روی دیوار می‌رود.  ... “«جاودانگی» عکاس ایرانی در مسابقه عکاسی شارجه”

Continue Reading ←

تداوم رگبار باران و تشدید وزش بادهای ۱۲۰ روزه تا سه‌شنبه

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور و افزایش فعالیت بادهای ۱۲۰ روزه تا سه‌شنبه (۱۹ مرداد) خبر داد.  ... “تداوم رگبار باران و تشدید وزش بادهای ۱۲۰ روزه تا سه‌شنبه”

Continue Reading ←

روز خبرنگار را جشن نمی گیریم اما امیدواریم

سه تن از روزنامه نگاران پیشکسوت کشورمان، مرگ دو خبرنگار جوان محیط زیست را تلخ ترین خبری می‌دانند که به فاصله روز خبرنگار سال قبل و امسال روی داده است. آنها همچنین از دشواری های روزگار خبرنگاران در شرایط کرونا می گویند و البته همچنان امیدوارند. یکی از آنها به جمله ای از عباس کیارستمی اشاره می کند؛ «فکر می‌کنیم که زندگی ادامه دارد ...» و ادامه می دهد، در پایان هر تلخی امیدواریم روزهای شیرین هم در انتظارمان باشد.  ... “روز خبرنگار را جشن نمی گیریم اما امیدواریم”

Continue Reading ←

ضرب الاجل به سازمان اموال تملیکی غرب تهران برای امحای پسماندهای دپو شده

دبیر کارگروه مدیریت پسماند با اشاره به برگزاری این کارگروه گفت: مقرر شد مسئولیت دپو و آثار زیان‌آور محیط زیستی این پسماندها که متوجه سازمان اموال تملیکی است طی مکاتبه‌ای از سوی کارگروه به این سازمان یادآوری شود همچنین ضرب الاجلی برای آن به منظور انتقال و امحای این پسماندها تعیین و ابلاغ شود.  ... “ضرب الاجل به سازمان اموال تملیکی غرب تهران برای امحای پسماندهای دپو شده”

Continue Reading ←

راهکار نماینده خوی برای تحقق شرایط محیط زیست پایدار

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت زیست محیطی ایران از سید ابراهیم رئیسی خواست تا ضمن فراهم کردن شرایط محیط زیست پایدار در انتخاب وزرای نیرو، کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست دقت فراوانی داشته باشند.  ... “راهکار نماینده خوی برای تحقق شرایط محیط زیست پایدار”

Continue Reading ←

علف‌دهی دستی حیات وحش در دو منطقه حفاظت شده استان تهران

کاهش بارندگی‌ها طی بهار امسال و به تبع آن کاهش ‌پوشش گیاهی، وضعیت تغذیه‌ حیات وحش را در بسیاری از نقاط کشور همچنین استان تهران با مشکل روبه‌رو کرده است و رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران، از علوفه‌دهی دستی به حیات وحش در دو منطقه حفاظت شده کویر و جاجرود خبر می‌دهد.  ... “علف‌دهی دستی حیات وحش در دو منطقه حفاظت شده استان تهران”

Continue Reading ←