حبس گربه‌اي در انگليس كه مانند هيتلر سلام نظامي مي‌دهد!

                                           

هيچ كس تاكنون حاضر نشده اين بچه گربه ناز را پذيرفته و بزرگ كند، چرا كه مانند هيتلر دستش را بالا آورده و سلام نظامي مي‌دهد.
ديلي ميل نوشت: مركز مراقبت از حيوانات در كمبريج شاير منطقه گادمنچستر با مشكل بزرگي روبرو شده است. اين مركز كه سالانه 5 هزار و 500 حيوان را به خانواده‌هاي علاقمند مي‌سپارد، گربه ناز و ملوسي دارد كه تنها 6 هفته از عمرش مي‌گذرد و ضمن اينكه كاملا شبيه هيتلر بوده، دستش را نيز مانند وي بالا آورده و سلام نظامي مي‌دهد.
به گفته تارا داندون سخنگوي مركز آنها گربه را (نامش را كيتلر گذاشته اند)در جاده‌اي متروك پيدا كردند و بعدا متوجه شدند احتمالا صاحب آن گربه بيچاره را رها كرده و رفته است. وي افزود گربه از گرسنگي در حال مرگ بود و آنها با مراقبت توانستند وي را به زندگي عادي بازگردانند. والدين گربه مشخص نيستند و بدليل بالا بردن دستش، تا كنون كسي حاضر نشده تا وي را پذيرفته و به خانه خود ببرد.
جالب اينجاست كه روي صورت گربه چيزي شبيه سبيل مسواكي هيتلر وجود دارد كه وي را مشابه صورت هيتلر كرده و با ادا درآوردن سلام نظامي هيتلر باعث شده تا مردم جرات نكنند وي را به خانه خود ببرند. در واقع اين بچه گربه به نوعي توقيف شده است و علي‌رغم اينكه اين مركز اطلاعيه داده تا شايد صاحب جديدي برايش پيدا شود، اما در واقع گربه در اين مركز غير مستقيم محبوس شده است!

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: