پیش بینیها و تشکراتی که بیش از پیش کار خودشان را می کنند.

وقتی خبرهای مربوط به برکناری جناب دکتر سلاجقه را شنیدم و در رسانه ها خواندم همچون یک جانی بالفطره به پیش بینیهای خودم آفرین گفتم و به ذات دایی جان ناپلئونی ام بیش از پیش قبطه خوردم و خوشحال شدم از اینکه این ذات را از ذهن خودم دور نکرده ام. چرا؟ 

خب معلومه هنوز دو هفته از نوشتارم در خصوص تشکر از مردم عزیز ایران نگذشته که بند اول تشکراتم یعنی "از همه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست که طبیعت و آب و خاک و محیط زیست برای آنها در رده nام اولویتهای کاریشان است تشکر می کنم. فکر کنم این عده جزو مخاطبین اصلی مقالات و نوشته های یاسر بودند." به منصه ظهور نشست و جناب دکتر سلاجقه دلیل برکناری خود را اینگونه فرمودند

"منابع طبیعی برای مسئولان جهاد کشاورزی اولویت ندارد"

ای جانم! از این بهتر نمی شود! می دانید به کجا رسیده ایم؟ به همانجایی که من کیبرد شکسته می گفتم نرسد به جایی که از پیش بینیهای بد خود شاد شویم ولی الان می شویم. من خیلی خبیث شده ام. 

زیباتر قضیه اینجاست "سلاجقه صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری مهر، با تاکید بر اینکه استعفا نداده و او را «برکنار کرده اند» علت برکناری خود را مقاومت در برابر «تکه تکه شدن منابع طبیعی» عنوان کرده است. و ادامه داده است: « سال گذشته بخش زیادی از جنگلها در حال سوختن بود و ماهواره ها بر علیه کشور تبلیغ می کردند اما وزیر جهاد کشاورزی یکبار هم از ما سئوالی نکرد.»

حال تکه تکه کردن منابع طبیعی یک طرف و انحلال سازمان هم از طرف دیگر بیش از پیش این دایی جان ناپلئون پست فطرت را به سوی شادی زایدالوصفی پیش می برد. یادتان هست انحلال سازمان برنامه و بودجه را و به تبع آن وضع فعلی اقتصادی کشور، و حالا شما  پیش بینی کنید انحلال سازمان جنگلها را و بعد از آن وضعیت منابع طبیعی با وضع فعلی در آینده را!!! .

وای ی ی ی ی ی ی ی چقدر با حال میشه سال دیگه همین موقع.

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: