برخورد امنیتی با یک یادواره زیست محیطی در پارک چیتگر تهران

در نهایت تاسف و تاثر فراوان ، دیروز برخی از افرادی که به منظور حضور در پارک چیتگر تهران به محل متروی صادقیه آمده بودند تا طبق فراخوان شهرداری تهران از این محل عازم چیتگر شوند، به دلایل ناپسندی که همانا اجتماع عنوان شده ، دستگیر شدند و این امر باعث شد تا مراسم دیروز با تاخیر برگزار شود ! اما ساعاتی بعد این افراد آزاد شدند که در نهایت ناباوری و تاسف فراوان امروز صبح متوجه شدم که همچنان یکی از فعالان محیط زیست در بازداشت به سر می برد.

خدایا نیک می دانم که اگر یاسر عزیزم هم بود چنین بی حرمتی را در حق دوستان و یارانش که جملگی فعالان محیط زیست و سبز اندیش طبیعت گرا هستند بر نمی تافت و از هیچ کمکی فروگذار نمی کرد اما افسوس که من با این درد خودم هنوز دارم دست و پنجه نرم می کنم و نمی دانم باید از چه کسی کمک بگیرم که اینچنین با میهمانان یاسر و کسانی که می خواستند به یادبودش چند نهال جوان را آبیاری کنند ، اینچنین برخورد کردند.

دو خط هم برای آقایان نیروی انتظامی می نویسم که اگر قرار بود اجتماعی غیر قانونی تشکیل شود شهرداری تهران که پیش قراولش خود یک نظامی است، هرگز برگزار کننده این حرکت نمی شد. خوبه لااقل بعضی وقتها برای یک دقیقه که شده فکر کنیم ، تفکر کنیم و با اندیشه کاری را انجام دهیم .

یاسر من هم فقط و فقط یه فعال محیط زیست بود و دوستان و یارانش هم مانند خودش بودند و هستند و خواهند بود.  

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: