شکار حیوانات ، سرگرمی عامل کشتار مردم نروژ بوده است !

کسی که هفته پیش در نروژ به سوی مردم تیر اندازی کرده و نزدیک 100 نفر را کشته است گفته است که یکی از سرگرمی هایش شکار حیوانات بوده !
این نخستین بار نیست که سرگرمی کسی که کشتار و آزار حیوانات بوده به قتل عام انسان ها می انجامد !
میشل مونتین می گوید :
پس از اینکه اهالی رم خود را به تماشای کشتار حیوانات عادت دادند، به تماشای کشتار انسان ها روی آوردند؛ کشتار گلادیاتورها.

اگر در میان دوستان و خانواده و آشنایان کسی را می شناسید که در دانشکده روی حیوانات زنده آزمایش می کند یا شکارچی است مواظب جان خود و نزدیکانتان باشید و هرگز به چنین کسانی اعتماد نکنید !
کودکان دلبند خود را به چنین کسانی نسپارید و خودتان نیز هرگز در جاهای پرت و دور افتاده و ساختمان های بسته که صدایتان به گوش کسی نمی رسد با چنین کسانی تنها نمانید .
این هشدار را دست کم نگیرید و فراموش نکنید که هیچیک از اینها پیش از دست زدن به قتل های فجیع چهره دوستانه و مهربانی از خود به نمایش می گذارند و از این انگیزه های درونی خود پیش از جنایت هیچ به زبان می آورند !
یکی از ویژگی هایی که در پرونده های کامپیوتری جنایتکاران و قاتلان زنجیره ای پس از بازجوئی های پی درپی قید گردیده موارد بسیاری از سابقه بیرحمی و کشتار حیوانات و یا تجاوز به آنها در سنین نوجوانی است که این رفتار محدود به حیوان آزاری نبوده و با مرور زمان شامل حال انسانها نیز گردیده .
انسان شناس معروف دکتر آلبرت شوایتزر مبگوید 90% از جنایتکاران در کودکی از شکنجه دادن و کشتن حیوانات لذت میبردند که این موضوع در فایل های قتل های زنجیرهای توسط FBI تائید گردیده است .
پژوهش و تحقیقات بسیار در این زمینه جامعه شناسان ، قانون گزاران و دادگاهها را متقاعد کرده است که اعمال بیرحمی به حیوانات در کودکو نوجوانی و حتا جوانی باید با جدیت توسط والدین مورد بررسی قرار گرفته و برطرف گردد ، زیرا این اعمال میتواند نشانه های اولیه بیماری سادیسم باشد و یکی از دلایل اصلی گذراندن قانون حمایت از حیوانات در کشورهای پیشرفته همین مسئله است که بر طبق آن شخص خاطی - چه نوجوان و چه بزرگسال - محاکمه گردیده و راهی زندان و یا مجبور به پرداخت جریمه میشود ( حتی در صورت لگد زدن به یک سگ یا گربه ) .

چند نمونه از جنایتکاران که در کودکی با شکنجه و قتل حیوانات خود را ارضاء میکردند :
- Henry Lee Lucas در نوجوانی حیوانات را کشته و با جسد آنها رابطۀ سکسی برقرار میکرد ، قتل مادر - همسر و چند فرد ناشناس.
- Edward Kemper تکه تکه کردن 2 گربه در نوجوانی قتل مادر - مادر بزرگ و 7 زن دیگر.
- Richard Speck پرتاب پرندگان داخل پره های فن هواکش ، قتل 8 زن .
- Arthur Shawcross پرتاب گربه ها به داخل دریاچه و تماشای غرق شدن آنها ، قتل یک دختر جوان و بعد از تحمل 15 سال زندان و آزادی قتل 11 زن .
- michael Perry بریدن سر سگ همسایه ، قتل پدر و مادر، خواهر زاده بچه سال و 2 همسایه .
Jason Massey - کشتن دائم سگ، گربه و گاو ، قتل خواهر 13 ساله خود و یک پسر 14 ساله .

گروهی نیز این اختلال را در خود نهان ساخته تا در جایی مانند سالن تشریح دانشکده ها و... با سلاخی حیوانات زنده که نیازی به کشته شدنشان نیست به ارضاء روانی خودشان بپردازند .
ساختار عصبی و ذهنی آدمیزاد به گونه ای است که در آغاز برای ریختن خون و کشتار جانواران ایستادگی می کند ولی وقتی که کسی از این گامه بازدارندگی بگذرد پس از آن که با دستان خود خون دو یا سه حیوان را بریزد و آنهارا بکُشد ذهنش به این کار خو میگیرد و همگرایی و پیوندی پیدا می کند که دقیقا مانند اعتیاد به مواد مخدر فراگشت آن یک لذت سیری ناپذیر می رسد که برای افزایش کیفیت و لذت آن به کشتار و آزار گسترده تر و سپس سلاخی انسان های زنده می رسد.
کسانی که تحصیلات عالی و امکانات مالی ندارند این جنایت هارا در کوچه خیابان و خانه های خود انجام می دهند و گروهی دیگر (شکارچیان) که از توان مالی و جایگاه فراخی برخوردارند مانند "سارا پالین" با شکار حیوانات و دسته ای دیگر با نام و پوشش و بهانه دروغین پژوهش های علمی این جنایت هارا در آزمایشگاه ها به انجام می رسانند !
جورج برناردشاو می گوید :
جنایتها کمتر از جنایت نیستند وقتی در آزمایشگاهها و تحت عنوان تحقیق پزشکی انجام شوند.
تفاوتی نمی کند آزار و کشتار حیوانات را به چه بهانه و چگونه انجام گیرد ... مهم این است که در کنار هیچیک از این ها که به هر گونه ای حیوانات را با دستان خود می کُشند نمی توان امنیت جانی داشت و بایسته است اگر در دسترس چنین کسانی هستیم با وسواس و شدت و فراوان مواظب جان خود و نزدیکانمان باشیم .
فیثاغورس می گوید :مادامی که انسان ها قاتل بیرحم موجودات زنده رده پایین تر هستند، هرگز به سلامتی یا صلح دست نخواهند یافت زیرا تا زمانی که انسان ها حیوانات را قتل عام می کنند، یکدیگر را هم خواهند کشت. در حقیقت، آنکه بذر کشتن و رنج می کارد نمی تواند عشق و شادی درو کنند.

منبع : صفحه دوستداران حیوانات در فیسبوک

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: