حمله كوسه آدمخوار به دختر 10ساله

رسانه‌هاي رسمي آمريكا اعلام كردند كه يك كودك 10 ساله در پي حمله يك كوسه آدم‌خوار يكي از پاهاي خود را از دست داد و خوشبختانه جان سالم به در برد.
به گزارش (ايسنا)، دپارتمان اورژانس منطقه "تاپ‌سيل" در ايالت كاروليناي شمالي در اين‌ باره اعلام كرد كه روز گذشته اين دختر 10 ساله با جراحت عميق كه ناشي از حمله كوسه‌ بود به بيمارستان منتقل شد. پزشكان اورژانس موفق شدند جان اين كودك را كه در پي خونريزي شديد بيهوش شده بود، نجات دهند.
مادر اين كودك 10 ساله دراين‌باره به شبكه خبري فاكس‌نيوز يادآور شد: پس از آن كه از مسافرت بازگشتيم "كاسيدي" براي بازي با تخته‌شنايش به سمت ساحل رفت. او در عمق كمتر از يك متر آب در حال بازي و شنا بود كه ناگهان با درخواست كمك و فريادهايش به سمت ساحل رفتم. متاسفانه كوسه‌اي بزرگ به دخترم حمله كرده بود.
به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش رسانه‌هاي محلي ايالت كاروليناي شمالي شدت جراحت به پاي اين كودك به حدي بود كه پزشكان پس از انجام عمل و جراحي و قطع يكي از پاهاي اين كودك، دندان برجاي مانده را از محل جراحت بيرون كشيدند. متاسفانه در 75 سال گذشته دست‌كم 41 تن در آب‌هاي اين ايالت و در عمق كم توسط كوسه‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند.