دومین جشنواره محیط زیست شهر تهران با محوریت مدیریت پسماند

الان سرکار هستم و به شدت خوابم میاد، چند روزیه نتونستم راحت بخوابم البته تنها من دچار کمبود خواب نیستمو و همه بچه های تیم اجرایی به این وضعیت مبتلا شدند و مشغول کار هستند. تیم بر و بچه های گرافیک هم مدام در حال طراحی های مختلف برای "جشنواره محیط زیست شهر تهران" هستند، طراحی هایی که ضمن زیبایی مفاهیم و آموزش های محیط زیستی را نیز در برمیگیره.

منم به عنوان یک جز کوچیک از تیم برگزار کننده این جشنواره و نمایشگاه خیلی خوشحالم که در کنار یه تیم حرفه ای کار می کنم، تیمی که از بچه های متولد 75 در اون مشغول به کارند تا پدر مادرایی که متولد دهه 30 هستند و در کنار بچه هاشون فعالیت می کنند و یک قسمت کارو دستشون گرفتند. از تک تک این تیم میشه یاد گرفت، یاد گرفت چجوری باهم برای رسیدن به یه هدف کار کرد، هدفی که بحث مادی در اون دخیل نیست و توان فقط برای برگزاری و تاثیرگذاری این جشنواره گذاشته شده. امیدوارم با توجه به زحماتی که بچه ها کشیدند این جشنواره به یک جشنواره عالی تبدیل بشه و بتونه تاثیر گذاری خودشو در بحث آموزشهای شهروندی بر روی شهروندان به جای بگذاره.

این جشنواره از 19-15 شهریور در بوستان ولایت برگزاری میشه و 22 منطقه شهرداری تهران، سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و ... هم در این جشنواره حضور دارند.

منتظرتون هستیم



Posted in: دسته‌بندی نشده