همیشه از جنگل دفاع می کنم…

عکس مربوط به روز تودیع جعفر گرزین فرماندار اصولگرای گرگان است. ایشان حدود یک هفته پیش بازنشسته شدند. البته شواهد حاکیست از زمان قهر محمود احمدی نژاد و عدم تمکین به رهبری، گرزین عکس احمدی نژاد را از سالن شورای اداری شهر در فرمانداری برداشت. این را من خود شاهد بودم. از همان وقت زمزمه بازنشستگی گرزین شدت گرفت.
حالا برگردیم به عکس که خیلی از سایت ها بدون هیچ شرحی آن را روی خروجی شان گذاشتند. در پی شکایت مدیرکل بنیاد جفظ ارزش های دفاع مقدس از بنده به علت انتشار چند گزارش در روزنامه های شرق و اعتماد و … درباره ساخت موزه جنگ در جنگل ناهارخوران، گرزین در روز تودیعش در پشت تریبون و در حضور مقامات و مسوولان استانی از شاکی خواست تا شکایتش را علیه بنده پس بگیرد.

این عکس بیرون محوطه و بعد از پایان مراسم گرفته شد. در اینجا بنده ضمن تشکر از جناب گرزین، به ایشان گفتم که امیدوارم مدیرکل محترم به درخواست ایشان توجه نکنند. چون من طی ۳ روز بازپرسی، با مستنداتی کامل از خودم دفاع کردم و ثابت کردم که نه “نشر اکاذیب” کرده ام و نه “تشویش اذهان عمومی” بلکه فقط اطلاع رسانی کرده ام. آنهم با صداقت و بر اساس مستندات.
البته اینها را خیلی بلند به آقای گرزین گفتم به گونه ای که حداقل ۱۰- ۱۲ نفری که دور و بر بودند کاملا شنیدند.

با این همه، چند تن از دوستان گرامی نوشتند “التماس از گرزین” . بنده نه تنها التماس نکرده و نمی کنم بلکه همچنان بر تمام گزارش هایی که نوشته ام ایستاده ام و حاضرم آنها را برای همه ثابت کنم. همچنین همیشه از جنگل و محیط زیست و منابع طبیعی کشورم که اینروزها در معرض انواع واگذاری ها قرار گرفته دفاع می کنم.
اما تشکر از جعفر گرزین به این دلیل بود که خیلی از دوستان مدعی اصلاح طلبی اینروزها از سلام بنده می ترسند و فرار می کنند- البته تعدادی کمتر از انگشتان یک دست وگرنه دوستانم در این مدت مرا شرمنده محبت ها و پیگیری هایشان کردند-  و گرزین این جسارت را داشت که علی رغم اینکه در طیف اصولگرایان است از حق من دفاع کند. نمی دانم چرا؟ شاید چون می دانست راست می گویم!!!

دوستانی که علتش را می خواهند از خود ایشان بپرسند چرا؟!

Posted in: دسته‌بندی نشده