بي صبرانه منتظر برنامه 90 محيط زيستي هستم

رييس سازمان حفاظت محيط زيست ديروز از راه‌اندازي برنامه 90 محيط زيست خبر داد و گفت: برنامه‌اي در شبكه سوم سيما تحت عنوان 90 محيط زيست قطعي شده كه اميدواريم بزودي اين برنامه پخش شود.

مشابه چنين برنامه اي چند سال پيش قرار بود به همت استاد ارجمند آقاي ميرفخرايي در راديو راه اندازي بشه اما به دليل نبود ظرفيت انتقاد پذيري در بين مسئولان صدا و سيما اين مهم محقق نشد.

حالا اما محمدي زاده خبر از راه اندازي اين برنامه در آينده نزديك داده است . اما مشخص نيست در اين برنامه قرار است چه كساني مورد نقد قرار گيرند ! طرفداران و دلسوزان محيط زيست يا خود مديران سازمان محيط زيست؟

به نظرم دومي دور از ذهن است چون تجربه نشان داده ظرفيت نقد در اين سازمان وجود ندارد و بعيد است حالا سازمان محيط زيست دست اندركار برنامه اي باشد كه قرار باشد خودش مورد نقد و انتقاد قرار گيرد . شايد قرار است بي سوادي متخصصان دانشگاهي و مغرض بودن طرفداران محيط زيست و بي پايه و اساس بودن نوشته هاي روزنامه ها در اين برنامه مورد بحث قرار گيرد و البته مظلوميت سازمان و اوضاع خوب محيطبانان ! اينكه محيطبانان به ظن مسئولان اين سازمان حقوق بالاي ۶۰۰ تا يك ميليون و ۱۰۰ مي گيرنذ و وضع همه شان خوب است و حال محيط زيست هم بهتر از همه !

Posted in: دسته‌بندی نشده