سومین همایش ملی پساب و پسماند در صنایع نفت و انرژي

كشورهاي در حال توسعه و پيشرفته در روند توسعه خود با مشكل پساب و پسماند صنايع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژي كه از مشكلات روند توسعه صنعتي آنهاست به عنوان يكي از منابع مهم آلاينده محيط زيست روبرو گشته اند و در حال حاضر تلاشهاي زيادي در سطح جهان جهت غلبه بر اين مشكل در جريان است. با توجه به روند توسعه صنعتي كشور و استفاده روزافزون از منابع نفت و انرژي، وجود پساب و پسماندهاي صنايع مرتبط، پديده اي اجتناب ناپذيراست. حوزه هايي چون مديريت، توليد، دفع، بازيابي و روشهاي رفع آلودگي پسابها و پسماندهاي صنايع، از جمله حوزههاي موثر در بررسي اين موضوع در كشور ماست و انتظار مي رود متخصصين، پژوهشگران، مديران، موسسات علمي و پژوهشي، سازمانهاي مختلف، دوستداران محیط زیست و ... براي تحقق اهداف پيش بيني شده و نيل به استانداردهاي جهاني در اين راستا،‌ به طور گسترده و برنامه ريزي شده فعاليت نمايند. یادمان باشد که یک کره زمین بیشتر نداشته و منابع انرژیهای فسیلی رو به اتمام است.

شركت هم انديشان انرژي كيميا با همكاري متخصصين صنعتي، در نظر دارد سومین همايش ملی پساب و پسماند در صنايع نفت و انرژي را با هدف ايجاد نگاه ويژه در كشور به موضوع پساب و پسماند صنايع مختلف و مطالعه علمي اين حوزه در روز پنجشنبه، مورخ 7 دی 1391 در تهران، مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار نمايد. در اين راستا از كليه پژوهشگران، صاحبنظران، انديشمندان، شركتها و موسسات فعال در حوزه محيط زيست، نفت، انرژي و صنايع مرتبط انتظار مي رود ضمن حضور و حمايت از اين حركت، نظرات، پيشنهادات و آگاهي هاي خود را در قالب ارائه مقاله در همايش در حوزه هاي ذكر شده به اطلاع جامعه متخصصين كشور برسانند.

لازم به ذکر است چکیده مقالات دو دوره قبلی همایش در www.pasab.ir و فایل کامل آن ها در www.civilica.com قابل دسترسی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش http://www.pasab.ir/index.php مراجعه نمایید.

Posted in: دسته‌بندی نشده