آقاي شاعري بله! مي شود هم ميدان آزادي را فروخت و هم پرديسان را!

قائم مقام سازمان محیط زیست امروز در شوراي شهر گفت: مگر می‌شود میدان آزادی را فروخت که ما پارک پردیسان را بفروشیم؟

خواستم به آقاي شاعري بگويم بله !چرا نمي شود؟

اگر مي شود سهام پتروشيمي ساخته نشده گلستان را به كارمندان دولت واگذار كرد و بعد از حقوشان پولش را كسر كرد ، اگر مي شود در زون امن پارك ملي كوير مجوز استخراج نفت صادر كرد، اگر مي شود اراضي پارك ملي كلاه قاضي را با توجيه بي ارزش بودن به شهرك بهارستان واگذار كرد و بعد هم مدعي شد كه از يه سمت ديگه زمين مي گيريم،  و اگر مي شود اراضي جاجرود را به شهرك پرديس داد و گناهش را به گردن قبلي ها انداخت و اگر مي شود جنگل هاي تاغ تايباد را به شهرك صنعتي واگذار كرد و بعد هم مدير كل منابع استان را تهديد به بركناري و ... كرد ،‌چرا نمي شود پرديسان و يا حتي ميدان  آزادي را واگذار كرد ؟؟

آقاي شاعري تاريخ محيط زيست ايران پر است از اين دسته گلهاي آقايان نمايندگان مجلس و استانداران و روساي محيط زيست و ....

مجوز فروش پارك پرديسان كه فعلا به درخواست سازمان متبوع شما صادر شده. ‌كسي چه مي داند شايد اين بار به جاي كرسي استانداري و سازمان محيط زيست بر مسند مديريت شهرداري تهران بنشينيد و بعد همانطور كه امروز در شوراي شهر گفتيد : "مجوز فروش پارك پرديسان به دلیل اجرایی شدن طرح جامع این پارک در سال 89 صادر شده است."، فردا هم بگوييد مجوز فروش ميدان آزادي به دليل اجرايي شدن طرح جامع تهران صادر شده و چون شهرداري پول ندارد چمن هاي ميدان آزادي را آبياري كند بنابراين ميدان آزادي را به بخش خصوصي واگذار مي كند تا فقط آبياري اش كند ولي تغيير كاربري اش ندهد!

آقاي شاعري هيچ چيزي نشد،‌ندارد! همه چيز شدني است!

 مي شود در حريم ميانكاله،‌پالايشگاه ساخت و بعد توجيه كرد كه استاندارد يورو ۵ دارد !!!

مي شود مجوز فروش پرديسان را صادر كرد و بعد توجيه كرد كه اين مجوز تنها براي اجراي طرح جامع پارك بوده . 

پس مي شود مجوز فروش ميدان آزادي و يا هر بناي تاريخي و باستاني و هر ذخيره گاه جنگلي و هر پارك ملي را در اين كشور صادر كرد . شما و همتايانتان قادريد براي هر كارتان توجيهي ولو غير مرتبط به مخاطبان ارائه كنيد و بعد هم كه از تان پرسش مي شود يا به همان شگرد هميشگي مديران، سئوال را نشنيده گرفته و هر چه خودتان دوست داشتيد پاسخ دهيد و بعد هم بقيه را به توهم و غرض ورزي و عناد و دشمني و سياسي كاري و ... متهم كنيد .

اما انگار فراموش كرديد سياسي كار شماها هستيد كه بر مسند سياست نشسته ايد اگر ما هم سياسي كار بوديم الان كنار شما و همتايان شما پست هاي سياسي داشتيم . يه روز معاون وزير ،‌ يك روز استاندار ،‌ ،‌يه روز رييس و معاون محيط زيست و لابد فردا هم وزارت تعاون و پس فردا وزارت خارجه ... .

 

Posted in: دسته‌بندی نشده