دومین برنامه پاکسازی مشارکتی جنگل

دومین برنامه پاکسازی مشارکتی جنگل در پاسداشت دهه تنوع زیستی ملل متحد روز جمعه ۲۴ شهریورماه جاری با همکاری سازمانهای دولتی و غیر دولتی فعال زیست محیطی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سبزپرس، موسسه توسعه پایدار هرمد در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی اجرای موفقیت آمیز برنامه پاکسازی جنگل در سال گذشته در ۵ استان کشور، این برنامه در روز جمعه ۲۴ شهریورماه جاری در استانهایی که تا روز دوازدهم شهریورماه آمادگی خود را از طریق تماس با ۰۹۳۶۱۳۲۳۶۱۷ به دبیرخانه برنامه پاکسازی مشارکتی جنگل اعلام دارند برگزار می شود.

تاکنون استان های کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، گیلان، مازندران و گلستان برای مشارکت در این برنامه عام المنفعه زیست محیطی اعلام آمادگی کرده اند.

این اطلاعیه می افزاید: هدف از این برنامه جمع آوری زباله از عرصه های جنگلی کشور با کمک دستگاههای دولتی، سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی جنگل نشین است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در استان کرمانشاه با شماره ۰۹۱۲۸۰۵۲۹۴۷ (سازمان مردم نهاد هیلو)، در گلستان با شماره ۰۹۱۱۱۷۵۷۰۷۴ (خانه جوان فرید روستای کفشگیری)، در گیلان با شماره ۰۹۱۱۱۸۴۴۸۰۷ ( جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست استان گیلان)، در مازندران با ۰۹۳۶۱۳۲۳۶۱۷ (موسسه توسعه پایدار هرمد) و در استان چهار محال و بختیاری با شماره ۰۹۱۳۷۰۱۷۰۳۶ (انجمن محیط زیستی تسنیم) تماس گیرند.

Posted in: دسته‌بندی نشده