کرج میزبان معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور

مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهرداری کرج گفت : در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه سالجاری کرج میزبان معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور است.

محسن کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج اظهار داشت: طبق برنامه ریزی مقرر شده است که بیست و نهمین نشست کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور به میزبانی کرج برگزار شود. وی افزود: همچنین در این روزها چهارمین نشست کمیته راهبردی مشترک کمیته راهبردی مشترک مدیران حفاظت محیط زیست نیز به میزبانی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: این نشستها به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل جاری و تصمیمات نشست برگزار شده در 25 بهمن سال گذشته، در روز های 8 و 9 شهریورماه در کرج برگزار شد. کمالی دهقان ادامه داد: پیگیری اقدامات انجام شده در رابطه با تشکیل صندوق ملی محیط زیست، پیگیری نتایج مربوط به یارانه کود کمپوست، پیگیری اقدامات انجام شده مربوط به تهیه برنامه جامع وزارت بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی برای تحویل زباله و پسماندهای پاک و تبادل نظر در خصوص مسائل جاری و برنامه های سازمانی و کلانشهرها در ارتباط با مسائل زیست محیطی از جمله محورهای این نشست ها است.

 

Posted in: دسته‌بندی نشده