نخستین اتوبوس هیبریدی به تهران می‌آید.

معاون فنی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بزودی 10 دستگاه اتوبوس برقی و 10 دستگاه اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بیگی با بیان اینکه 30 درصد اتوبوسهای فعال تهران از عمری بالای 8 سال برخوردارند و باید از رده خارج شوند که طبق قانون وزارت کشور متولی تأمین اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است گفت: بار عدم اجرای تعهدات از سوی متولی اصلی تأمین اتوبوس بر دوش مدیریت شهری افتاده که به رغم مشکلات اعتباری و محدودیت‌های مالی تمام همت خود را به کار گرفته‌ تا مشکلی در روند خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به مردم پیش نیاید.

وی با اعلام خبر ورود نخستین اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: علاوه بر 80 دستگاه اتوبوس با آخرین فن‌آوری روز اروپا، به زودی 10 دستگاه اتوبوس برقی و 10 دستگاه اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود. بیگی ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ناوگان اتوبوسرانی تهران به دلیل کیفیت پایین اتوبوسهای ساخت داخل را بالا دانست و افزود: البته حجم انبوه پوشش سفرهای درون شهری با استفاده از اتوبوس و نیز عدم پآیبندی شرکتهای خودروساز به تحقق مسئولیتهای خود در دوره خدمات پس از فروش نیز مزید بر علت شده است.

معاون فنی شرکت واحد اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: هر چند سهم ناوگان اتوبوسرانی از آلودگی هوای تهران حدود یک درصد است اما علاوه بر نظارت مستمر بر اتوبوسهای عمومی و خصوصی، در زمینه انجام معاینه فنی مقرر شده اتوبوسهای فاقد معاینه فنی نتوانند از جایگاه‌های سوختگیری شرکت واحد استفاده کنند و به این دسته از اتوبوسها سوخت تحویل نخواهد شد.
 

Posted in: دسته‌بندی نشده