در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی : بهره برداری از 50 دستگاه اتوبوس آکیا در کرج

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ورود 50 دستگاه اتوبوس آکیا به ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر خبرداد. به گزارش خبرگزاری پانا، حمید رضا دلشاد با اعلام این خبر عنوان کرد: اتوبوس های خریداری شده برای این سازمان دارای استاندار یورو 3 و بهترین کیفیت تولید میان شرکتهای تولید کننده اتوبوس درکشور هستند.

وی ارزش ریالی هر دستگاه اتوبوس را یک میلیارد و 700 میلیون ریال ذکر و عنوان کرد برای خرید این تعداد اتوبوس جمعاً مبلغ 85 میلیارد ریال هزینه شده که این مبلغ از اعتبارات وزارت کشور و شهرداری کرج تامین شده است .این مسئول با اشاره به تعهد اعتباری وزارت کشور در خصوص خرید 50 دستگاه اتوبوس آکیا برای ناوگان اتوبوسرانی کرج، عنوان کرد: پرداخت 82.5 درصد از هزینه های خرید این اتوبوس ها را وزارت کشور تقبل کرده است.

وی یادآورشد: تحویل اتوبوس های جدید از طریق قرارداد سازمان شهرداری ها و شرکت آکیا دوویچ صورت می گیرد. مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه بااشاره به سیاست این سازمان مبنی بر  نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: اتوبوسهای یاد شده در خطوط ملکی و بخش خصوصی سازمان جایگزین اتوبوسهای مستهلک خواهدشد . دلشاد افزود: با ورود این تعداد ، متوسط عمر اتوبوسهای این سازمان کمتر از چهار سال می شود بطوریکه هم اکنون ناوگان اتوبوسرانی کرج عنوان جوانترین ناوگان سازمانهای اتوبوسرانی کشور را به خود اختصاص داده است .

 

Posted in: دسته‌بندی نشده