پس از مستند سعید ابوطالب مسابقه تالاب نوردی به سراغ میانکاله آمد

کار سعید ابوطالب هر چند که با رعایت کامل اصول انجام شد اما شاید ادامه آن توسط تربیت بدنی بهشهر به شکلی غیر اصولی موجب تخریب تالاب در دراز مدت خواهد شد. امیدوارم این داستان قبل از ورود پرنده ها به منطقه ختم به خیر بشه .

     

عوامل مسابقه در میانکاله  

متن خبر در مورد مسابقه تالاب نوردی

اشاء‌الله طرزه‌یی‌‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر درباره جزئیات مسابقه به خبرنگار فارس در بهشهر گفت: این مسابقه ویژه مردان و به صورت تیم‌های سه نفره است.
وی افزود: آشنا بودن به ورزش شنا، داشتن کارت بیمه ورزشی، برخورداری از سلامت جسمی و حداقل 1.5متر قد از جمله شرایط شرکت در مسابقه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر با بیان اینکه شرکت کنندگان باید  پنج کیلومتر از عرض میانکاله را طی کنند، اظهار داشت: هیئت‌های شنا، نجات غریق، همگانی و قایقرانی همچنین ادارات حفاظت از محیط زیست، ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر  در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقه با یکدیگر همکاری و هماهنگی دارند.
طرزه‌یی‌نژاد تصریح کرد: طی جلسات مشترکی که با مسئولان برگزاری مسابقه داشتیم، همه موارد ایمنی و احتمالی در نظر گرفته شده است.
به گزارش فارس، 20 دستگاه دوچرخه به نفرات برتر اهدا می‌شود. 

———————————————————————————–

پسر یکی از مسئولین شهری در بهشهر در صفحه فیس بوک خود نوشت. :

 

Ali ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟‎

اینم خبر خوبی که گفتم:

مسابقه تالاب نوردی، برای اولین تو دنیا داره تو بهشهر برگزار میشه.

یکی از مسئولین شهر پیشنهاد داده که این ورزش که تا امروز وجود نداشته، تو فدراسیون ثبت شه که استقبال خوبی هم شده. یعنی از این به بعد تالاب نوردی به عنوان یه ورزش تو کشور برگزار میشه.
پیشتهاد دوم هم این بود که هر سال، اولین روز هفته دفاع مقدس، روز تالاب نوردی نام گزاری بشه که از این هم استقبال خوبی شد.
امسال این همایش فقط برای بهشهریها هست، ولی از سال بعد از کل کشور دعوت میشه که شرکت کنن. شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، محیط زیست، سپاه و حلال احمر برگزار کننده های این همایش هستن.
————————————————————————————–

اصلا حس خوبی ندارم اما باید صبور بود    

Posted in: دسته‌بندی نشده