احیای دریاچه ارومیه مورد توجه ویژه مسئولان و نمایندگان مجلس قرار گیرد

حجت الاسلام حسنینماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم توجه ویژه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا حسنی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه ضمن تاکید بر لزوم احیای دریاچه ارومیه، افزود: موضوع نجات دریاچه ارومیه هم اکنون دغدغه اصلی مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بوده و در دست پیگیری است که همراهی مردم در این راستا ضروری است.


وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته از طریق ارسال پیامک در سطح گسترده از مردم شهرستان ارومیه نسبت به راهپیمایی اعتراض آمیز به اقدام اخیر مجلس مبنی بر رد طرح دو فوریتی احیای دریاچه ارومیه دعوت شده است، اظهار داشت: این اقدام با توجه به عدم صدور مجوز از سوی استانداری و فرمانداری غیر قانونی است.


وی خواستار جلوگیری از نابودی دریاچه ارومیه به عنوان دومین دریاچه شور جهان و اجرای طرحهای نجات این زیست بوم با ارزش در سطح ملی و بین المللی شد و بیان داشت: خواسته احیای دریاچه ارومیه توسط مردم درخواست مشروع و به حقی است که باید به آن توجه شود.


خبرگزاری مهر

Posted in: دسته‌بندی نشده Filed under: