توضیحاتی در مورد یک مطلب خبری

در سایت زاگرس ما آدرس  http://www.ourzagros.mihanblog.com/ جناب آقای بابک ملایری  در مورد تیتر “بیچاره ملایری ها: آب و زالو را با هم می خورند” توضیحاتی ارائه دادن که به شرح زیر می باشد.


خبر روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از روابط عمومی بیمارستان غرضی ملایر درباره “بیرون آمدن زالو از گلوی یک مرد روستایی در ملایر” دستمایه ای شده است تا برخی سایت های باصطلاح خبری با پشت پا زدن به تمام اصول حرفه ای خبرنویسی و نیز اصول اخلاقی به جنگ نرم با مردم مظلوم ملایر بروند.


این سایتهای باصطلاح خبری که هیچ هنری در زمینه ایجاد جذابیت های خبری با تکیه بر اصول حرفه ای ندارند تنها راه ایجاد جذابیت کاذب را ابداع تیترهای دروغ و غیراخلاقی با تکیه بر اصول روزنامه نگاری زرد و مکتب اخلاقی شارلاتانیسم یافته اند.


در حالی که روزنامه وزین جمهوری اسلامی تیتر زده است: از گلوی یك مرد روستایی در ملایر زالو بیرون آمد “، برخی از سایتهای باصطلاح خبری با استناد به خبر روزنامه جمهوری اسلامی اینگونه تیتر زده اند: “بیچاره ملایری ها: آب و زالو را با هم می خورند” ، آیا به نظر شما به این کار می توان لقبی بجز “شارلاتانیزم خبری” داد؟! در حالی که ملایر یکی از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین شهرهای غرب کشور است که تا حد مقبولی از استانداردهای زندگی برخوردار است، آیا وارد شدن یک زالو به گلوی یک فرد روستایی در یکی از روستاهای ملایر را می توان به “ملایری های بیچاره” نسبت داد؟ این کار را چه می توان نام گذاشت؟ 


در این شبهای عزیز قدر از درگاه خداوند بزرگ برای دبیران یا سردبیرانی که در این سایتها به زعم خودشان برای جذاب شدن تیتر اخبارشان مطلب دروغی را علیه مردم ملایر در بوق کرده اند، طلب اندکی وجدان و انصاف می کنیم. آمین

Posted in: دسته‌بندی نشده