میراث ارزشمند جوادی و محمدجواد برای معصومه ابتکار

اگر چه نگاهی اجمالی به عملکرد 8 ساله فاطمه جوادی و محمد جواد محمدی زاده در قامت روسای سازمان حفاظت محیط زیست، نشان از تخریب و ویرانی بیش از پیش محیط زیست کشور است اما همین میراث شوم می تواند برای معصومه ابتکار و همکارانش ارزشمند باشد.
راست اینست حجم بالای بی توجهی صورت گرفته نسبت به محیط زیست در طی 8 سال گذشته به حدی بوده که باعث شده نگاه کوشندگان، حامیان و کارشناسان محیط زیست به سازمان حفاظت محیط زیست بسیار منفی باشد. این مساله به خوبی در ماه های آخر دیده می شود و بویژه در یکماه گذشته و پس از روی کار آمدن دولت جدید، حامیان محیط زیست بیش از آنکه منتظر روی کار آمدن رئیس جدید باشند مشتاق رفتن رئیس قدیم بودند.
در این شرایط آمدن خانم معصومه ابتکار که ضمن برخورداری از تجربه کاری ، به واسطه عملکرد و گفتارشان در 8 سال گذشته از محبوبیت بسیار خوبی در نزد حامیان محیط زیست برخوردار هستند یک فرصت ارزشمند را برای همراهی همه دوستداران محیط زیست در بخش های دولتی و غیردولتی را فراهم می کند.
معصومه ابتکار در زمان ریاستش در سازمان حفاطت محیط زیست گاهاً مورد انتقاد سازمانهای غیردولتی زیست محیطی و کارشناسان محیط زیست قرار می گرفت و امروز پس از گذشت 8 سال و در اثر خرابکاریهای مدیران گذشته ، بخش زیادی از منتقدان معصومه ابتکار به هواداران او تبدیل شده اند.
امید است از این فرصت به دست آمده بیشترین استفاده جهت جبران خسارات گذشته و ترمیم محیط زیست آسیب دیده وطن صورت گیرد.

Posted in: دسته‌بندی نشده